اخبار فرش ماشینی

پاورباند محصولی جدید از شرکت تارکت که کفپوش های سطح نرم را متحول می کند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

صنعت کف‌پوش‌های سطح نرم هرگز محصولی مانند این را ندیده است: محصول جدید شرکت تارکت با نام پاورباند آر اس  اولین محصولی است که دارای گواهینامه سازگار با آسم و آلرژی است.

تارکت در حال تاریخ سازی است. این شرکت با تجربه ۱۴۰ ساله در تولید انواع کفپوش های نوآورانه، Powerbond® RS را معرفی کرده است که اولین کفپوش سطح نرم دارای گواهینامه آسم و آلرژی توسط Alergy Standards Limited (ASL) و بنیاد آسم و آلرژی آمریکا (AAFA) پس از آزمایش Powerbond RS در برابر استانداردهای دقیق تعیین شد  و هیچ کفپوش نرمی تاکنون به این تمایز دست نیافته است.

روکسان اسپیرز، نایب رئیس بخش پایداری تارکت آمریکای شمالی، می‌گوید: «پاورباند که بیش از ۵۰ سال پیش راه‌اندازی شد، هنوز در صنعت مشابهی ندارد و هر ساله این محصول به روز رسانی  و پیشرفته تر می شود. داشتن این گواهینامه رسمی یک گام بزرگ به جلو است نه تنها برای صنعت کفپوش جهان، بلکه برای میلیون ها نفری که از آسم و آلرژی رنج می برند.”

فرش و کفپوش شرکت تارکت

یک کفپوش هیبرید، Powerbond RS زیبایی فرش را با عملکرد یک سطح انعطاف پذیر ارائه می دهد. Powerbond RS قادر است یک مانع رطوبتی دیوار به دیوار برای جلوگیری از رشد هرگونه کپک و باکتری باشد. به لطف میزان VOC  بسیار کم و  چسب آماده پشت، که نصب آن را سریع می کند – Powerbond RS می تواند به کیفیت هوای داخلی سالم در طول عمر کف کمک کند.

ارتفاع کم خاب آن به تمیزی کمک می کند. طبق آزمایشات انجام شده، ۹۵ درصد گرد و غبار و مواد حساسیت زا به طور موثر با جاروبرقی ساده حذف شدند. همه این ویژگی های Powerbond RS که به طور موثر کیفیت هوای داخل خانه را بهبود می بخشد به این معنی است که این محصول در طیف وسیعی از کاربردهای تجاری به خوبی عمل می کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

فرش و کفپوش شرکت تارکت
پرداختن به کیفیت هوای داخلی در محل کار، مدارس، بیمارستان ها و اماکن عمومی تأثیر مثبتی بر ۲۵ میلیون آمریکایی مبتلا به آسم و بیش از ۵۰ میلیون آمریکایی که هر ساله آلرژی دارند، خواهد داشت. به گفته کارشناسان، ۷۴ درصد از کارمندان ایالات متحده نگران هستند که کیفیت هوای ضعیف بر سلامت آنها تأثیر بگذارد و ۳۱ درصد کیفیت هوای بد محیط مار را دلیل ترک نیروی کار ذکر کردند. EPA گزارش می دهد که آسم به علت اصلی غیبت مزمن از مدرسه در میان کودکان تبدیل شده است و کنترل کیفیت هوا در یک محیط مراقبت های بهداشتی برای جلوگیری از عفونت در بیماران دچار نقص ایمنی و اطمینان از رفاه کارکنان مراقبت های بهداشتی حیاتی است.

تارکت با تعهد به طراحی هوشیار و کاربردی، Powerbond RS را نه تنها برای رفاه مردم بلکه به محیط زیست نیز توسعه داد. به این ترتیب، Powerbond RS به‌طور پایدار تولید می‌شود و فاقد هر شش کلاس مواد شیمیایی مضر است، همانطور که توسط موسسه سیاست‌گذاری علوم سبز، از جمله ارتوفتالات‌ها شناسایی شده است. محصولات Powerbond RS همچنین با Eco-Ensure محافظت می شوند، یک ترکیب شیمیایی اختصاصی، بدون فلوئور و ضد خاک که تمیزی و دوام را به ویژه در تاسیسات پرتردد تسهیل می کند. Eco-Ensure در نوع خود دوستدار محیط زیست است، زیرا دارای گواهی سلامت مواد  است.

در حالی که Powerbond RS دوام، تمیزی و استقامت فوق العاده یک کف ارتجاعی را ارائه می دهد، ظاهر و احساس فرش را نیز به نمایش می گذارد. Powerbond RS که در بیش از ۳۰۰ طرح در فروشگاه های تارکت در آمریکا موجود است و حتی می‌تواند با برنامه برش سفارشی  اشکال، آرم‌ها و مسیریابی سفارشی برای استفاده در مراکز خرید بیمارستان ها و … ایجاد کند.

اسپیرز پیشنهاد می کند: «سلامت و تندرستی موضوعات مهمی برای مشتریان ما هستند. Powerbond RS به طور خاص برای رفع مشکلات احتمالی مرتبط با کیفیت هوای داخل ساختمان و بیماری‌های مربوط به ساختمان توسعه داده شد. این نوع گواهینامه شخص ثالث مطابق با آسم و آلرژی تایید شده به کار نوآورانه ای که تارکت برای ایجاد محصولات سالم و پایدار انجام داده است، اعتبار می بخشد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×