اخبار نساجی

افتتاح نمایشگاههای رنگ و رزین، پل و تونل سازی، قیر و آسفالت

 

نمایشگاههای بین المللی رنگ،رزین،پوشش های صنعتی کامپوزیت، پل، تونل و راه سازی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته و قیر، آسفالت ، عایقها و ماشین آلات وابسته امروز(چهارشنبه) با حضور مقامها و مسئولان مربوطه و علاقمندان در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، چهاردهمین نمایشگاه بین المللی رنگ،رزین،پوشش های صنعتی کامپوزیت با حضور ۲۵۰ شرکت ایرانی و ۶۳ شرکت خارجی تا ۲۹ آذرماه جاری به کار خود ادامه می دهد.

شرکتهای خارجی حاضر در این نمایشگاه از ۲۴ کشور ژاپن، کره جنوبی، چین، تایوان، تایلند، آمریکا، فرانسه، آلمان، ترکیه، یونان، اتریش، اوکراین،سوئد، سوئیس ، امارات متحده عربی، ایتالیا، سریلانکا، برزیل، بلژیک، مجارستان، مصر، مالزی، هلند و هند حاضر شده اند.

شرکتهای داخلی و خارجی در فضایی به وسعت ۲۰ هزار مترمربع تازه ترین تولیدات خود در زمینه های مربوطه به نمایش گذاشته اند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

همچنین در نخستین نمایشگاه بین المللی پل، تونل و راه سازی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته نیز که به مدت چهار روز (۲۹ آذر ماه)دایر است، ۳۷ شرکت داخلی و خارجی مشارکت دارند.

نمایشگاه یادشده علاوه بر ۳۵ شرکت ایرانی، میزبان دو شرکت خارجی از کشورهای ترکیه و سنگاپور در فضایی به وسعت دو هزار و ۶۰۰ متر مربع است.

تجهیزات تونل و پل سازی، ادوات راه اندازی انواع کارخانه های آسفالت، طراحی و ساخت انواع اتصالات مکانیکی برای آرماتور، تولید و ساخت انواع حفاظ ایمنی راه،محاسبه و ساخت پایه علائم ترافیکی از جمله کالاهای به نمایش درآمده، است.

محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران علاوه بر این امروز ششمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایق ها و ماشین آلات وابسته را میزبانی کرد.

براساس این گزارش ۸۴ شرکت ایرانی و خارجی در مساحتی افزون بر پنج هزار و ۸۰۰ مترمربع انواع کالا و تجهیزات خود را به نمایش گذاشته اند.

دو شرکت خارجی از کشورهای ایتالیا و کره جنوبی در کنار ۸۲ شرکت ایرانی انواع قیر، قیرهای امولسیونی و پلیمری، انواع آسفالت پلیمر و رنگی، ماشین آلات پخش قیر و آسفالت، انواع دستگاههای سنگ شکن و قطعات آنها، ماشین آلات خط تولید ایزوگام، انواع عایقها، ماشین آلات راهسازی و کلیه تجهیزات و ماشین آلات مربوطه را در این نمایشگاه که تا روز شنبه ۲۹ آذرماه جاری برپا است، ارایه داده اند.

نمایشگاههای سه گانه یاد شده در مدت زمان برپایی از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ بعدازظهر برای بازدید مفتوح است .

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×