اخبار فرش ماشینی

افزایش مصرف الیاف در ایالات متحده آمریکا

 

افزایش مصرف الیاف در ایالات متحده آمریکا

در سال ۲۰۱۲ مصرف الیاف در کارخانجات ایالات متحده آمریکا با افزایش ۲.۹ درصدی در مورد الیاف مصنوعی و کاهش ۱۰.۲ درصدی در مورد پنبه روبرو شد.

به گزارش دفتر مطالعات آماری و راهبردی انجمن صنایع نساجی ایران و به نقل از نشریه melliand، در سال ۲۰۱۲ مصرف الیاف در کارخانجات ایالات متحده آمریکا نسبت به سال ۲۰۱۱ با افزایش ۲.۹ درصدی در مورد الیاف مصنوعی و کاهش ۱۰.۲ درصدی در مورد پنبه روبرو شد.

متوسط کاهش سالیانه مصرف الیاف پس از پیک سال ۱۹۹۹ تا کنون ۴.۳ درصد در سال بوده است. در سال ۲۰۱۲، مصرف انواع الیاف با رشد ۱ درصدی نسبت به سال پیش از آن به ۱۰.۳ میلیون تن رسید و این در حالی است که در سال ۲۰۱۱ شاهد کاهش ۷ درصدی مصرف بودیم.

در سال ۲۰۱۲، مصرف سرانه انواع الیاف بدون تغییر نسبت به سال قبل و در حدود ۳۲.۷ کیلوگرم باقی ماند که نسبت به رکورد ۴۱.۸ کیلوگرمی در سال ۲۰۰۵ کاهش یافته است. واردات سرانه انواع منسوجات از الیاف تا پارچه و کالاهای نهایی در سال ۲۰۱۲ برابر با ۲۵.۹ کیلوگرم بود که ۷۹ درصد از کل مصرف سرانه مربوطه در این سال را تشکیل می‌دهد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

منبع: melliand International Worldwide Textile Journal (August 2013)

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×