اخبار نساجی

اتاق تعاون ایران میزبان دوره آتی اجلاس بین المللی تعاون می شود

 

تهران – دبیر کل اتاق تعاون گفت : اتاق تعاون ایران در نهمین اجلاس بین المللی تعاون که در بانکوک تایلند در حالی برگزاری است، پیشنهاد برگزاری دوره آتی این اجلاس را داده که در صورت تصویب نهایی؛ اتاق تعاون ایران میزبان دوره آتی اجلاس بین المللی تعاون می شود .

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی اتاق تعاون مرکزی ،’ داریوش پاک بین’ گفت: اتاق تعاون ایران در نهمین اجلاس بین المللی تعاون که در بانکوک تایلند در حالی برگزاری است پیشنهاد برگزاری دوره آتی این اجلاس را در تهران ارائه کرد که مورد استقبال اعضاء قرار گرفته است.

وی که به همراه هیأتی از اتاق تعاون ایران و بخش های دیگری از تعاون کشورمان در نهمین اجلاس وزرای تعاون کشورهای آسیا و اقیانوسیه حضور دارد، گفت: اتاق تعاون ایران به نمایندگی از بخش عظیم مردمی تعاون در این اجلاس شرکت و نقش فعالی را ایفاء می کند.

پاک بین که به عنوان یکی از اعضای کمیته تصویب نهایی قطعنامه اجلاس نهم انتخاب شده است ، گفت: تقاضای برگزاری دور بعدی اجلاس در تهران، برگزاری کنفرانس مالی و اعتبار در سال آینده میلادی در ایران و با کمک بانک توسعه تعاون ، ایجاد بانک بین المللی تعاون و تشکیل اتاق بین المللی یا منطقه ای تعاون از جمله مباحث جدیدی بود که در کمیته تهیه پیش نویس قطعنامه اجلاس مطرح و مورد توجه واقع قرار گرفت.

دبیرکل اتاق تعاون ایران گفت : اعضای اجلاس همگی خواهان عملی شدن بندهای بیانیه های قبلی و فعلی هستند و معتقدند نقش تعاونیها در اقتصاد کشورها مؤثر بوده ولی قوانین دست و پاگیر باید تغییر کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

پاک بین با اشاره به دیدارهای خود با مدیران اتحادیه بین المللی تعاون در حاشیه این اجلاس در تایلند گفت : اتاق تعاون ایران در این مذاکرات بر داشتن کرسی بیشتر برای ایران در امور مدیریتی اتحادیه بین المللی تعاون و دفتر منطقه ای آسیا و اقیانوسیه تاکید کرده است.

دبیرکل اتاق تعاون ایران با اشاره به نشست های مشترک خود با مسئولان عالیرتبه بخش تعاون کشورهای کویت و سریلانکا در نهمین اجلاس وزرای تعاون کشورهای آسیا و اقیانوسیه گفت : گسترش همکاریهای بخش تعاون بین دو کشور و همگرایی بیشتر در این گونه اجلاس از مهمترین محورهای گفتگو با نمایندگان کشورهای فوق بوده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×