اخبار نساجی

بدهکاری ۴۰ تا ۵۰ هزار میلیارد تومانی دولت به پیمانکاران برق

میزان رسمی که برای این معوقه ها اعلام می کنند ۱۵ هزار میلیارد تومان و میزان غیر رسمی آن حدود ۴۰ تا ۵۰ هزار میلیارد تومان است.

رئیس سندیکای برق تاکید کرد: دولت هنوز به پیمانکاران برق بدهکار است و میزان غیررسمی این بدهی‌ها حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان است.

به گزارش قدس انلاین ، محمد پارسا در گفتگو با ایلنا در خصوص طلب پیمانکاران برق و احتمال پرداخت آن از طریق اوراق مشارکت گفت: توزیع اوراق مشارکت برای تکمیل طرح‌هایی است که نیاز به بودجه دارد و از ابتدا نیز قرار نبود این اوراق برای پرداخت بدهی پیمانکاران باشد.

به گفته وی، دولت برای پرداخت بدهی پیمانکاران اوراقی با نام اوراق خزانه اسلامی در نظر گرفته تا بتواند از محل آن بدهی‌های خود را به این پیمانکاران پرداخت کند.

رئیس سندیکای برق در خصوص میزان معوقه پیمانکاران گفت: میزان رسمی که برای این معوقه‌ها اعلام می‌کنند ۱۵ هزار میلیارد تومان و میزان غیر رسمی آن حدود ۴۰ تا ۵۰ هزار میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: علت این اختلاف آمار این است که پیمانکاران تا پرداختی خود را به چشم نبینند باور نمی‌کنند که این میزان محقق شده به همین دلیل است که در آمار غیر رسمی میزانی که دولت برای پرداخت وعده می‌دهد را در نظر نمی‌گیرند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×