اخبار فرش ماشینی

برگزاری نمایشگاه‌ دموتکس آلمان از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ ژانویه ۲۰۱۴

 

دموتکس هانوفر 2014

 

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی دموتکس در شهر هانوفر آلمان از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ ژانویه ۲۰۱۴ برابر با ۲۱ تا ۲۴ دی ۱۳۹۲ برگزار می‌شود.

پاره‌ای از محصولاتی که در این نمایشگاه جهانی توسط تولیدکنندگان و متخصصین از سراسر دنیا عرضه می‌شود، به شرح زیر است:
فرش‌های ماشینی، فرش‌های دستباف، پارکت‌های چوبی، نخ و الیاف، کفپوش‌های صنعتی، انواع لمینت، کفپوش‌های مسکونی، سنگ‌های طبیعی، سرامیک و …

بر اساس این گزارش، در نمایشگاه سال ۲۰۱۳ که با حضور ۱۴۰۰ غرفه‌گذار از بیش از ۶۰ کشور جهان برگزار شد، ایران توانست در عرضه محصولات فوق‌الاشاره در زمره ۱۰ کشور برتر نمایشگاه شناخته شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این نمایشگاه تخصصی پس از برپایی نمایشگاه بین‌المللی تخصصی منسوجات خانگی فرانکفورت (هایم‌تکستیل) برگزار خواهد شد، از این رو صاحبان صنایع مربوطه، مدیران، تصمیم‌گیرندگان، تجار، فعالان و علاقمندان محترم می‌توانند از هر دو نمایشگاه بازدید نمایند.

لازم به توضیح است که زمان پذیرش درخواست سفارت آلمان جهت صدور روادید برای متقاضیان بازدید از این نمایشگاه از ۱۳ اکتبر تا ۲۲ دسامبر ۲۰۱۲ (۲۱ مهر تا ۱ دی ۱۳۹۲) است که با توجه به دوره سه ماهه انتظار جهت تعیین وقت مصاحبه، علاقمندان و متقاضیان می‌باید از هم اکنون با مراجعه به پایگاه اینترنتی سفارت آلمان (www.teheran.diplo.de) زمان‌های آزاد برای رزرو نوبت را شناسایی و اقدام به دریافت نوبت نمایند.

شایان ذکر است که کارت ورودی نمایشگاه دموتکس انحصاراً توسط شرکت فوژان راهبران و کارت ورود به نمایشگاه هایم‌تکستیل انحصاراً توسط شرکت دروازه تجارت فراسو توزیع می‌شود.

خاطرنشان می‌سازد که مجله نساجی کهن نیز با همکاری آژانس هواپیمائی کاریز نسبت به برگزاری تور بازدید از این دو نمایشگاه اقدام نموده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×