اخبار نساجی

بن‌کارت جایگزین سبد کالایی می‌شود

 

عضو شورای ستاد تنظیم بازار گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه‌ با سازمان های دولتی ، به زودی بن‌کارتها جایگزین سبدهای کالایی می‌شوند.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، محمدرضا رشیدی امروز در یک نشست خبری اظهار داشت: با انعقاد تفاهم‌نامه‌ های جدید، به زودی بن‌کارتها جایگزین سبدهای کالایی می‌شوند. یکی از اهداف بن‌کارت‌ها کنترل نقدینگی است؛ ضمن اینکه این کارتها معاف از مالیات هستند و فرد می‌تواند نیازمندی‌های خود را به تدریج با استفاده از این کارتها برطرف کنند

مدیرعامل فروشگاههای زنجیره‌ای رفاه با بیان اینکه بسیاری از سازمانها و دستگاهها برای استفاده کارمندان از بن کارت تفاهم نامه هایی با فروشگاه های رفاه منعقد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: تا کنون بیش از یک میلیون کارت صادر و در اختیار سازمان های مختلف قرار گرفته که از جمله آنها کارکنان وزارت آموزش و پرورش هستند.

عضو شورای ستاد تنظیم بازار اظهار داشت: در ایام پایانی سال و در شهریورماه، دو فروش فوق‌العاده در فروشگاههای رفاه برگزار می‌شود که در این فروشها، تمامی کالاها با تخفیف ۸ تا ۲۵ درصدی عرضه می‌شوند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×