اخبار نساجی

بهای جهانی طلا به سوی رکورد دو هفته ای قیمت حرکت می کند

 

بهای جهانی طلا به سوی رکورد دو هفته ای قیمت حرکت می کند

پایگاه خبری بلومبرگ اعلام کرد: قیمت جهانی طلا روز چهارشنبه به طرف بالاترین سطح خود در دو هفته اخیر صعود می کند زیرا کاهش بهای طلا به کف قیمت چهار ماهه، سرمایه گذاران را به خرید نقد وسوسه کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایرنا به نقل از بلومبرگ، براساس سیستم قیمت گذاری عمومی این پایگاه اطلاع رسانی، قیمت طلا برای تحویل فوری در ساعت ۱۴:۰۷ روز چهارشنبه به وقت محلی در بازار سنگاپور دو دهم درصد بالا رفت و به یک هزار و ۲۶۲ دلار و ۶۹ سنت در هر اونس رسید.

قیمت پایان روزی طلا دیروز در بازار سنگاپور به یک هزار و ۲۶۳ دلار و ۶۶ سنت در هر اونس رسید که بالاترین سطح از ۲۸ مه (هفتم خرداد) بود.

هر اونس طلا برای تحویل در ماه اوت (مرداد) امروز در بازار کامکس نیویورک به قیمت یک هزار و ۲۶۰ دلار و ۹۰ سنت معامله شد. قیمت طلا دیروز به هنگام بسته شدن این بازار یک هزار و ۲۶۰ دلار و ۱۰ سنت بود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

قیمت تحویل فوری پلاتین که دیروز به یک هزار و ۴۸۴ دلار و ۲۵ سنت رسیده بود، امروز در بازار سنگاپور با چهار دهم درصد کاهش به یک هزار و ۴۷۶ دلار رسید.

هر اونس پالادیوم نیز امروز در بازار سنگاپور با دو دهم درصد افزایش، به قیمت ۸۵۳ دلار و ۱۶ سنت معامله شد. قیمت پالادیوم دیروز در این بازار به ۸۵۶ دلار و یک سنت در هر اونس یا بالاترین قیمت از فوریه ۲۰۱۱ بود.

قیمت تحویل فوری نقره امروز در بازار یادشده با یک دهم درصد افزایش به ۱۹.۲۱۶۴ دلار در هر اونس رسید.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×