اخبار فرش ماشینی

رئیس مرکز ملی فرش ایران خبر داد:‌ حمایت از تجار فرش ایران برای شرکت در نمایشگاه دموتکس شانگهای

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

رئیس مرکز ملی فرش ایران گفت: برای توسعه بازارهای جدیدمان در هزینه غرفه در نمایشگاه دموتکس شانگهای که در مارس ۲۰۱۱ برگزار می‌شود، صد در صد از تجار حمایت می‌کنیم و به دنبال این هستیم تا بازار چین را به عنوان بازارهای اولویت‌دار خود معرفی کنیم.
فیصل مرداسی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با بیان اینکه هماهنگی لازم با سفارت ایران در چین برای حمایت صد در صدی از نمایشگاه دموتکس اظهار داشت: چنین حمایتی در کشورهای دیگر انجام نمی‌شود و فقط مخصوص نمایشگاه دموتکس درچین است.
وی در واکنش به این سؤال که چین در حال حاضر یکی از رقبای ما در بازار فرش دستباف است و آیا چنین اقدامی می‌تواند برای توسعه صادرات فرش دستباف ایرانی مؤثر باشد، اظهار داشت: آمارهای صادرات فرش چین نشان‌دهنده این است که این کشور در حال از دست دادن بازارهای فرش خود است و به سمت دیگری از کالاها برای سرمایه‌گذاری در حال حرکت است.

رئیس مرکز ملی فرش ایران گفت:‌حضور فرش ایران در قلب کشور رقیب حکایت از توانمندی فرش ما دارد.
وی افزود: در نمایشگاه اخیر که در شینینگ برگزار شد ایرانی‌ها مشارکت خیلی خوبی داشتند و توانستند جذابیت فرش دستباف ایران را حفظ کنند.
مرداسی همچنین گفت: در نمایشگاه اکسپو شانگهای در پاویون جمهوری اسلامی ایران برترین غرفه و مهمترین محصول صنایع دستی ایران فرش دستباف است که با استقبال مراجعه‌کنندگان روبرو بوده است. ‏

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×