مد و پوشاک

تعویض چادرهای فرسوده با چادر های نو در بخش عفاف و حجاب

 

 

عبادرضا اسلامی، مدیر کمیته بازرگانی و فروش با بیان اینکه حوزه بازرگانی و فروش از چهار بخش رسانه های دیجیتال، مکتوب، محصولات هنری، عفاف و حجاب تشکیل شده است، گفت: بخش رسانه های دیجیتال و عفاف و حجاب در رواق شرقی و محصولات هنری و مکتوب در انتهای شبستان مستقر هستند.

وی با بیان اینکه بخش عفاف و حجاب با ۱۰۰ غرفه به عرضه محصولات می پردازد، خاطرنشان کرد: بخش عفاف و حجاب در بخش های فروش چادرهای آماده و بخش پارچه و الگو سازی فعالیت می کند.

اسلامی با بیان اینکه طرح تعویض چادرهای فرسوده با چادر نو از امروز در این بخش آغاز به کار می کند، اظهار داشت: در بخش الگوسازی چادرهای فرسوده بازدیدکنندگان با پارچه های نو و ایرانی تعویض می شود و به قیمت هشت هزار تومان توسط غرفه داران خریداری می شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مدیر کمیته بازرگانی و فروش ادامه داد: به این معنی که در این تعویض پارچه های ایرانی با قیمت های بسیار کم معرفی شده و از قیمت تمام شده کل چادر، هشت هزار تومان کم شده و با دوخت رایگان در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه در این بخش روزانه ۳۰۰ دوخت رایگان نیز انجام می شود، تصریح کرد: در حوزه عفاف و حجاب از حضور اساتید حوزه فنی و حرفه ای در کارگاه های دوخت چادر برای کودک و بزرگسال نیز بهره خواهیم برد.

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×