اخبار نساجی

آخرین وضعیت شرایط جوی در کشور

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

معاون مرکز پیش‌بینی سازمان هواشناسی با اشاره به افزایش ۵ درجه‌ای دما در نیمه شرقی و غربی کشور گفت: استان‌های ایلام، خوزستان و جنوب کرمانشاه از روز سه شنبه با پدیده گرد و خاک و کاهش دید مواجه می‌شوند.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، محمد مرادی در‌خصوص وضعیت هوا اظهار داشت: تغییرات افزایشی دما را از روز دوشنبه تا پنج شنبه درکل کشور شاهد خواهیم بود یعنی از فردا تا ۵ شنبه هوا در کشور گرم می‌شود.

وی افزود: از روز دوشنبه تا چهارشنبه  در نیمه غربی و شرقی کشور دمای هوا بین ۵ تا ۱۰ درجه افزایش پیدا می‌کند.

معاون مرکز پیش‌بینی سازمان هواشناسی در‌خصوص غبار استان‌های خوزستان و ایلام گفت: در ۲۴ ساعت آینده روند غبار در این استان‌ها کاهش می‌یابد و از بعد‌از ظهر دو‌شنبه وزش باد در کشور عراق افزایش یافته و توده گرد و خاک شکل می‌گیرد و از عصر دوشنبه به جنوب غرب کشور وارد می‌شود.

مرادی با اشاره به اینکه طی روز سه شنبه استان‌های ایلام، خوزستان و جنوب کرمانشاه با پدیده باد و گرد و خاک و کاهش دید افقی مواجه می‌شوند، گفت: این شرایط با شدت کمتر در استان‌های کردستان، همدان و شمال کرمانشاه احساس می‌شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی افزود: از امروز بعداز ظهر تا فردا صبح در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندارن، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی به دلیل بارش برف و وزش باد اختلال در تردد جاده‌ای پیش می‌آید و خلیج فارس و دریای عمان در روزهای یک شنبه و دوشنبه مواج هستند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×