اخبار نساجی

البرز در حوزه حمل و نقل عمومی وضعیت مناسبی ندارد

کمالوند:
البرز در حوزه حمل و نقل عمومی وضعیت مناسبی ندارد

 

تین نیوز: رئیس پلیس راهور استان البرز گفت: البرز در حال حاضر به لحاظ به کارگیری و استفاده مناسب از ناوگان حمل و نقل عمومی وضعیت خوبی ندارد.

حبیب کمالوند در خصوص ضرورت استفاده از حمل و نقل عمومی و نقش آن در کاهش و کنترل ترافیک گفت: در حال حاضر در استان البرز ۱۶ هزار تاکسی و هزار و ۵۰۰ اتوبوس واحد شهری فعالیت دارد.

وی اظهار داشت: این در حالی است که در ساعات پیک شلوغی ایستگاه های تاکسی و اتوبوس مملو از جمعیت است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی گفت: سرمایه و امکانات زیادی در حوزه حمل و نقل عمومی در استان به کار گرفته شده اما کارآیی مناسبی از این سرمایه نداشته و نداریم.

کمالوند تصریح کرد: برای افزایش گرایش عموم جامعه به استفاده از حمل و نقل عمومی باید مزیت هایی قابل لمس بین ناوگان عمومی و خودروهای شخصی داشته باشیم.

وی افزود: برای مثال اگر قرار باشد مسیری را در یک زمان یکسان با اتوبوس یا خودروی شخصی طی کنیم مسلم است که ترجیح می دهیم با خودروی شخصی خود سفر کنیم.

رئیس پلیس راهور استان البرز گفت: باید با ایجاد زیرساخت های مناسب از قبیل خط ویژه تاکسی و اتوبوس امتیازاتی را برای افرادی که حاضر به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی هستند قایل شویم تا روز به روز بر تعداد آنها افزوده شود.

وی بخشی از مشکلات حوزه حمل و نقل عمومی استان را مربوط به ضعف مدیریتی دانست و گفت: در استان البرز برنامه ریزی های جامع و کاملی در حوزه حمل و نقل عمومی صورت نمی گیرد.

کمالوند تاکید کرد: القا و ترویج فرهنگ به کارگیری حمل و نقل عمومی در استان و بسترسازی برای ارائه خدمات هرچه بهتر در این مقوله، گامی موثر در جهت کنترل و کاهش ترافیک استان خواهد بود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×