اخبار نساجی

حضور جناب آقای مهندس غلامرضا شافعی، وزیر سابق صنایع و معادن در نشست هیأت‌مدیره انجمن صنایع نساجی ایران

 

حضور جناب آقای مهندس غلامرضا شافعی، وزیر سابق صنایع و معادن در نشست هیأت‌مدیره انجمن صنایع نساجی ایران

هفتصد و پنجاه و پنجمین نشست هیأت‌مدیره انجمن با حضور آقای مهندس شافعی برگزار گردید.

در این نشست که روز یکشنبه مورخ ۷ خرداد در محل ساختمان شماره یک انجمن برگزار گردید، در ابتدا هیأت‌مدیره ضمن خوش‌آمدگویی به ایشان به بیان مزیت‌های صنعت نساجی کشور از جمله توان اشتغالزایی آن با حداقل سرمایه‌گذاری و قدرت ارزآوری و تولید ثروت آن اشاره نمودند. به اعتقاد ایشان آغاز رشد و ورود به فاز توسعه در بسیاری از کشورهای صنعتی‌شده حال حاضر جهان به واسطه صنعت نساجی و پوشاک بوده است که جا دارد مسئولین دولتی با حمایت‌های مناسب از این صنعت شرایط را برای رشد و شکوفایی آن در کشور فراهم آورند.

مهندس شافعی نیز ضمن تأیید این مطالب اظهار داشت: بدون شک صنعت نساجی یکی از صنایع کهن و استراتژیک برای کشور محسوب شده و جا دارد کلیه مسئولین و نهادهای ذی‌ربط در خصوص بیان مزیت‌های آن اقدامات شایسته‌ای صورت دهند. ایشان در ادامه افزود: مرکز مطالعات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام آمادگی دارد تا با هماهنگی انجمن صنایع نساجی ایران همایشی یک روزه به منظور بیان مزیت‌ها، نقاط قوت و در نهایت مشکلات و راهکارهای مربوطه را برگزار نموده و نتیجه همایش را برای کلیه مقامات ذی‌صلاح ارسال نماید.

مقرر گردید تا دبیرخانه انجمن صنایع نساجی ایران هماهنگی‌های لازم را جهت برگزاری همایش صنعت نساجی با حمایت مرکز مطالعات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام به عمل آورد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×