اخبار نساجی

خوشه‌های صنعتی استان تهران‌ در یک مکان مستقر می‌شود‌

 

خوشه‌های صنعتی استان تهران‌ در یک مکان مستقر می‌شود‌

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت خوشه‌های صنعتی استان تهران را در یک مکان مستقر می‌کند‌.

به گزارش فارس،علی ربیعی در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان ورامین، حضور وزیران و مسئولان دولتی در مناطق مختلف کشور را راهگشا دانست و اظهار داشت: حضور مسئولان اجرایی دولت در استان‌ها و شهرستان‌های کشور موجب رشد و بالندگی نقاط محروم می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ظرفیت‌های موجود شهرستان ورامین عنوان کرد: ورامین از نظر منابع و نیروی انسانی دارای توان بالایی است و باید با برنامه‌ریزی منسجم و اصولی از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی با بیان اینکه باید در بخش استفاده از زیرساخت‌های آب سرمایه‌گذاری صورت بگیرد تصریح کرد: متاسفانه ورامین از کمبود آب رنج می‌برد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

ربیعی با اشاره به اینکه دولت تصمیم دارد خوشه‌های صنعتی را در یک مکان مشخص مثل ورامین جمع کند بیان داشت: ورامین دارای چند شهرک صنعتی است و از نظر صنعتی پیشرفت خوبی داشته است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ورامین را برای جذب گردشگر و توریست مناسب دانست و تصریح کرد: ورامین دارای اماکن دیدنی فراوان است و این شهرستان می‌تواند در جذب توریست و گردشگر موفق عمل کند و مسئولان باید صنعت توریست را در این خطه رونق دهند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×