اخبار نساجی

دادستانی، اخلال گران ارزی را آزاد کرد

 

 

فرمانده ناجا گفت: به دلیل ضعف قوانین، همه اخلال گران اقتصادی که در بازار ارز و سکه مشکل ایجاد کرده بودند، پس از دستگیری توسط نیروی انتظامی،از سوی دادستانی آزاد شدند.

سردار احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: هر زمان بانک مرکزی از ما در خواست کند که با اخلال گران اقتصادی برخورد کنیم وارد عمل خواهیم شد.

وی در ارتباط با احتکار کالا به دلیل نوسانات نرخ ارز در کشور افزود: در ارتباط با احتکار کالا، پلیس به طور مستقیم نمی تواند دخالت کند و فضا را پلیسی و امنیتی کند اما اگر از پلیس بخواهند که با این مقوله برخورد کند پلیس اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

وی با اشاره به خلاء قانونی در ارتباط با برخورد با اخلال گران اقتصادی اظهار داشت: یکی از مشکلات ما ضعف قوانین است که در مرحله قبل که پلیس وارد عمل شد و عده ای را دستگیر کرد خلاء قوانین باعث شد که هر کسی که دستگیر شده بود توسط دادستانی آزاد شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی تاکید کرد: مسئول برخورد با اخلال گران جای دیگری است و ما به بانک مرکزی اعلام کردیم این ضعف را برطرف کند و بنا بر، این شد که بانک مرکزی هر زمان از ما در درخواست کند وارد عمل شویم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×