اخبار نساجی

دستورالعمل جدید سرمایه‌گذاری صنعتی به نقد گذاشته شد

 

با توجه به ادغام دو وزارتخانه صنایع و بازرگانی و ضرورت اعمال رویکردهای جدید و سیاست‌های طراحی شده در وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت، دستورالعمل‌ جدید سرمایه‌گذاری صنعتی در کشور با همکاری معاونت برنامه‌ریزی و معاونت امور صنایع و اقتصادی تهیه شده که برای نظرخواهی به سازمان‌های استانی ارسال شده است.

سیدعلیرضا شجاعی با اعلام این خبر گفت: در این دستورالعمل، مراحل صدور جواز تاسیس و صدور پروانه الکترونیکی به صورت یکپارچه تلفیق شده است و در یک زنجیره سیاست‌گذاری می‌شود.

وی اظهار داشت: مفاهیم جدیدی در حوزه سرمایه‌گذاری مانند تولید بدون کارخانه، اجرای پروژه‌های صنعتی توسط شرکت‌های متا (مهندسی، تامین و اجرا)، ساختار جدید طبقه‌بندی‌ها، شناسه کسب و کار، ضوابط جدید معرفی برای تسهیلات و زماندار بودن پروانه‌ها در دستورالعمل‌ جدید گنجانده شده است.

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: پس از دریافت نقدها توسط سازمان‌های استانی و اعمال نظرات سایر بخش‌های تخصصی، این دستورالعمل‌ برای اجرا در استان‌ها ابلاغ می‌گردد و جایگزین دستورالعمل صدور مجوز تاسیس و دستورالعمل صدور پروانه بهره‌برداری می‌شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×