اخبار نساجی

دو میلیون و ۹۹۰ هزار سهم شرکت بورس به فروش نرسید

 

دو میلیون و 990 هزار سهم شرکت بورس به فروش نرسید

خبرگزاری فارس: دو میلیون و ۹۹۰ هزار سهم شرکت بورس امروز در بازار سوم فرابورس عرضه شد،اما به دلیل نبود مشتری مجاز به خرید، این تعداد سهام به فروش نرسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی فارس،طبق برنامه ریزی به عمل آمده امروز دو میلیون و ۹۹۰ هزار سهم شرکت بورس معادل کمتر از یک درصد سهام به قیمت پایه هر سهم ۹۵۰ تومان در بازار سوم فرا بورس به صورت یکجا و نقد از سوی کارگزاری خبرگان سهام عرضه شد، اما به دلیل نبود مشتری مجاز به خرید (که طبق ضوابط باید شرکت های کارگزاری ارایه درخواست بدهند) این عرضه هم به مانند عرضه ۴۵۰ هزار سهم عرضه شده در ۹ اسفند بدون نتیجه ماند.

این در حالی است که چند کارگزار متقاضی خرید این تعداد سهام بودند،اما به علت رسیدن به پایان و بسته شدن صورت های مالی سال جاری و همچنین نبود فرصت برای دریافت مجوز حضور در رقابت از سوی سازمان بورس، در نهایت بلوک کمتر از یک درصد سهام شرکت بورس به فروش نرسید.

پیش از این کارگزاری راهبرد اقدام به عرضه ۱.۵ درصد از سهام بورس در مهرماه کرده بود که با تقاضا و رقابت شدید ۷ متقاضی روبرو شد،اما واگذاری ۹ اسفند ۴۵۰ هزار سهم شرکت بورس توسط کارگزاری آرمان تدبیر نقش جهان به رغم تایید در خواست دو کارگزار توسط سازمان بورس انجام نشد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×