اخبار نساجی

عدم همکاری بانک ملت باپرداخت ارزدانشجویان

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

عدم همکاری بانک ملت باپرداخت ارزدانشجویان

معاون بورس و امور دانشجویان خارجی وزارت علوم اعلام کرد که علیرغم تاکید بانک مرکزی در خصوص پرداخت ارز تحصیلی به دانشجویان از سوی تمام بانکها، اما بانک ملت با صدور بخشنامه ای از همکاری با دانشجویان ممانعت به عمل آورد.

همراهان نیوز: حسن مسلمی نائینی در گفتگو با مهر، گفت: بانک ملت در ارائه ارز تحصیلی به دانشجویان همکاری نمی کند و در این زمینه بخشنامه ای صادر کرده است. هر چند بانک مرکزی پیش از این اعلام کرده بود که تمام بانکها ارز تحصیلی ارائه می دهند اما این بانک از همکاری با وزارت علوم ممانعت می کند.

وی تاکید کرد: این امر موجبات نارضایتی ارباب رجوع را فراهم کرده و مراجعه کنندگان به بانک ملت بخشنامه عدم همکاری این بانک را در اختیار وزارت علوم قرار دادند.

در عین حال معاون بورس و امور دانشجویان خارج وزارت علوم از همکاری بانک ملی ایران با دانشجویان به منظور پرداخت ارز تحصیلی تشکر کرد و گفت: بانک ملی با دانشجویان و خانواده هایشان در ارائه ارز تحصیلی همکاری کرد و ۸۰ درصد معرفی نامه های دانشجویان برای دریافت ارز تحصیلی با هزینه شخصی برای بانک ملی صادر شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مسلمی نائینی با بیان اینکه ۱۱ هزار و ۵۷۷ معرفی نامه به تمام بانکها صادر شده است، تاکید کرد که اکثر دانشجویان و خانواده هایشان موفق به دریافت ارز تحصیلی شدند.

وی ابراز امیدواری کرد بانک مرکزی برای بانک ملی حساب مجزایی به منظور افزایش سهمیه ارزی در نظر گیرد تا بتوان به تعداد بیشتری از دانشجویان خدمات ارز تحصیلی داد ولی سهمیه ارزی بانک ملی محدود است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×