اخبار نساجی

رئیس گمرکات نخجوان: عوارض گمرکی را کاهش می دهیم

 

 

رییس کمیته دولتی گمرکات جمهوری خودمختار نخجوان گفت : به منظور گسترش روابط اقتصادی، عوارض گمرکی دریافتی از خودروهای ایرانی را کاهش خواهیم داد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس، آصف محمداف در راس هیات گمرکی از جمهوری نخجوان در نشستی با مدیر عامل این منطقه ، گفت : منطقه آزاد ارس می تواند نقش مهمی در توسعه روابط اقتصادی دو کشور داشته باشد.

وی با اشاره به علایق مشترک و روابط دو ملت در زمان های مختلف، اظهار داشت : وابستگی اقتصاد به سیاست یک اصل مهم است اما روابط اقتصادی بین دو ملت ایران و نخجوان در سایه روابط اجتماعی و فرهنگی مشترک پایدار بوده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این مقام نخجوانی با اشاره به کمک های بشردوستانه ایران به نخجوان در زمان تشکیل جمهوری خودمختار نخجوان، بیان کرد: ملت نخجوان همواره قدردان کمک های صمیمانه ایران در دوران های سخت می باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس هم با اشاره به مزیت های سرمایه گذاری دراین منطقه آزاد ، اظهار داشت : ارس بعنوان صنعتی ترین منطقه آزاد ایران پیشرفت های خوبی در زمینه جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی دارد.

محسن خادم عرب باغی گفت : ارس در حال گسترش روابط خارجی درعرصه های اقتصادی با کشورهای هدف است و در این بین نخجوان بعنوان کشور دوست و همسایه از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
هیات گمرکی جمهوری خودمختار نخجوان متشکل از رئیس گمرکات و مدیران گمرک این جمهوری از گمرک جلفا بازدید کردند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×