اخبار نساجی

راهبرد اصلی بانک ملی حمایت از تولید ، صنایع کوچک و اشتغال است

 

 

 

مدیر عامل جدید راهبرد بانک ملی ایران را حمایت از تولید ، صنایع کوچک و اشتغال اعلام کرد.

محمد رضا حسین زاده در مراسم معارفه خود با حضور وزیر اقتصاد گفت: از زحمات و تلاشهای خستگی ناپذیر دکتر همتی در مدت مسئولیتبانک تقدیر کنم و موفقیت ایشان در مسئولیت جدیدشان را از خداوند متعال خواهانم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی افزود : همچنین از حسن اعتماد وزیر محترم اقتصادی و دارایی نسبت به خود تقدیر میکنم و امیدوارم که بتوانم پاسخگوی این اعتماد باشم و با پیشبردن اهداف بانک ملی ایران جوابگوی خون شهدا و جانبازانی باشم که در راه اعتلای کشور جمهوری اسلامی ایران از جان خود دریغ نکردند.

حسین زاده افزود: استراتژی اصلی بانک ملی ایران تکریم ، احترام و ارائه خدمات با کیفیت بالا به مردم است که این مهم با حمایت از تولید ، پشتیبانی از صنایع کوچک و کمک به اشتغال زایی میسر خواهد شد. مواردی که بر شمردم در واقع چکیده فرمایشات مقام معظم رهبری است که در قالب اقتصاد مقاومتی به عنوان راهنما و چارچوب توسعه اقتصادی کشور ترسیم فرموده اند و ریاست محترم جمهوری در سخنان خود عملی شدن آن را مورد تاکید قرار داده اند و وزیر امور اقتصادی و دارائی راه های اجرائی نمودن اقتصاد مقاومتی ، ابلاغ کرد و دستگاه های دولتی به اجرای صحیح آن مکلف شده اند . 

میر عامل جدید بانک ملی ایران گفت: در بانک ملی ایران نیز موارد مذکور در سرلوحه امور مدیران و کارکنان خدوم این بانک قرار گرفته است و در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی از جان و دل می کوشند. 

 

بانک ملی ایران همچون کوه استوار و مقاوم ایستاده است

حسین زاده ادامه داد: همچنین ما باید از ظرفیتهای بانک ملی ایران به طور کامل در عرصه های داخلی و بین المللی استفاده کنیم. 

وی افزود : بانک ملی ایران به عنوان بزرگترین بانک جهان اسلام در طول زمان، فراز و نشیب های فراوانی داشته و همچنان همچون کوه استوار و مقاوم ایستاده است.

وی در توضیح دلیل این استواری اظهار داشت : هم اکنون ۸۹ سال از تاسیس بانک ملی ایران می گذرد. این بانک ریشه در تاریخ این مرز و بوم دارد و حاصل قیام مردمی است که برای تاسیس آن خون دادند و شهدایی را تقدیم کرده اند . همچنین در طول حیات این بانک همکارانی از جان و دل کوشیده اند تا این بانک مقاوم و استوار باقی بماند. 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×