اخبار فرش ماشینی

آثار برگزیده سومین دوسالانه عکس فرش چاپ می‌شود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه سومین دوسالانه عکس فرش دستباف ایرانی، آثار منتخب این جشنوراه در قالب یک کتاب به زیور چاپ آراسته و رونمایی خواهد شد.

‌ مدیر روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران در گفتگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ‌ با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار تا دوم اسفند ماه اظهار داشت: آثار ارسالی به دبیرخانه این مرکز توسط هیات داوران بررسی و واکاوی خواهند شد که پس از آن آثار بر‌تر و برگزیده این داوران هم‌چون سال‌های گذشته در قالب یک کتاب چاپ خواهد شد.

غلامرضا عباسی با اشاره به تلاش روابط عمومی این مرکز و دبیرخانه سومین دوسالانه عکس فرش دستباف ایرانی گفت: کتاب یاد شده در قطع خشتی، تمام گلاسه در ۱۰۰ صفحه چاپ خواهد شد که شامل ۸۰ عکس منتخب این دوسالانه است.

وی ادامه داد: مطابق با آیین سال‌های گذشته این کتاب در روز اختتامیه سومین دوسالانه عکس فرش دستباف رونمایی خواهد شد و پس از رونمایی، نسخه‌ای از آن به هر شرکت کننده هنرمندی که اثر و یا آثارش برگزیده شده است اهدا خواهد شد.

عباسی در پایان سخنان خود به تمدید مهلت ارسال آثار هنرمندان به این دوسالانه اشاره و اظهار امیدواری کرد که این دوسالانه به مراتب بهتر و باشکوه‌تر از دو جشنواره قبل برگزار شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×