اخبار نساجی

رشد جزئی قیمت طلا در بازارهای جهانی

 

رشد جزئی قیمت طلا در بازارهای جهانی

 

به نقل از رویترز،سرمایه گذاران در حال حاضر ضمن اینکه نگران نتایج سیاست انبساطی پولی بانک مرکزی آمریکا می باشند در انتظار انتشار نرخ بیکاری رشته های غیر کشاورزی این کشور در روز جمعه هستند.

بر اساس این گزارش،قیمت جهانی طلا در اوایل ماه اکتبر به ۱۷۵۵ دلار افزایش یافت این در حالی است که این فلز زرد در سپتامبر سال گذشته رکورد ۱۹۲۰سطح دلار را شکست.

براین اساس،”لینت تان” تحلیلگر ارشد اقتصادی در سنگاپور اظهار داشت: سرمایه گذاران در کمتر از ده روز در انتظار انتشار نرخ بیکاری رشته های غیر کشاورزی و انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می باشند که این عوامل تاثیر بسزایی روی قیمت طلا خواهند گذاشت.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این گزارش می افزاید،این تحلیلگر ارشد اقتصادی در ادامه افزود:سطح حمایتی طلا تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۱۶۸۰ دلار و سطح مقاومتی این فلز زرد در این مدت ۱۷۵۰ دلار خواهد بود.

به نقل از این پایگاه خبری،هر اونس طلای آمریکا نیز امروز با رشد ۳ دلار و ۸۰ سنتی در محدوده ۱۷۱۵ دلار و ۵۰ سنت داد و ستد شده است.

گفتنی است، انتشار اطلاعات مثبت از نرخ بیکاری رشته های غیر کشاورزی آمریکا در روز جمعه احتمال پیروزی اوباما در انتخابات را افزایش خواهد داد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×