اخبار نساجی

افتتاح طرح های صنعتی و آموزشی در استان مرکزی

 

رئیس سازمان صنعت معدن وتجارت استان مرکزی گفت : سه واحد صنعتی و یک کارگاه آموزشی قالیبافی در شهرستان خمین به بهره برداری رسید . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت صنعت ،معدن و تجارت (mimt) و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان مرکزی، رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان مرکزی با اعلام این خبر افزود : واحدهای صنعتی با سرمایه گذاری ۲۱ هزار میلیون ریال احداث شده است .
علیرضا زاوشی با بیان اینکه واحدها بهره برداری شده همزمان با ایام مبارک دهه فجر توسط استاندار استان مرکزی افتتاح شده، اضافه کرد: این واحدها شامل آرین پلیمر خمین، ره روشن آفتاب پارس و پرشین نوین پرچم، در شهرک صنعتی شهرستان خمین است .
وی در ادامه درخصوص افتتاح کارگاه آموزشی این چنین گفت : این کارگاه با هدف آموزش،تولید،صادرات و همچنین ایجاد اشتغال جهت زنان خانه دار با حمایت استانداری مرکزی،سازمان صنعت،معدن و تجارت و اداره کل فنی و حرفه ای استان توسط شرکت معین ابریشم در شهرستان خمین ایجاد شده است.
سرپرست سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان مرکزی اضافه کرد : در کارگاه آموزشی قالیبافی ۵۷ دار قالی با ظرفیت اشتغال برای ۱۲۷ نفر فراهم شده است .
وی در خاتمه با بیان اینکه یکی از اهداف مهم سازمان گسترش ارتباط با بازارهای هدف می باشد افزود : در این کارگاه به  ارتقاء مهارت فنی و همچنین تولید فرش در رج شماری های بالا  جهت صادرات توجه قابل ملاحظه ای شده است .

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×