اخبار نساجی

جا به جایی ۱۵۰ میلیارد متر مکعب گاز در سال جاری

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

جا به جایی 150 میلیارد متر مکعب گاز در سال جاری

تهران – مدیر عامل شرکت انتقال گاز ایران گفت: از آغاز سال جاری تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیارد متر مکعب گاز در سامانه انتقال جا به جا شده است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی، ‘رضا الماسی’ با بیان این که رکورد جا به جایی روزانه بیش از ۶۰۰ ملیون متر مکعب گاز در هفته گذشته ثبت شده است، گفت: این مقدار جا به جایی گاز در مقایسه با مدت مشابه سال پیش ۳.۲ درصد افزایش داشته است.

وی اظهار داشت: سال گذشته ۱۷۰ میلیارد متر مکعب گاز در شبکه انتقال جا به جا شد و پیش بینی می شود در سال جاری این مقدار به ۱۷۴ میلیارد متر مکعب برسد.

** فشار مطلوب گاز در نقاط انتهایی شبکه

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مدیر عامل شرکت انتقال گاز ایران با تاکید بر آمادگی کامل برای دریافت گاز از پالایشگاه ها و ارسال آن به مبادی مصرف در نقاط مختلف کشور‌ افزود: همکاری مردم در مدیریت مصرف، این بستر را ایجاد می کند که بتوان به استان های انتهایی شبکه نیز خدمات رسانی مطلوب تر کرد.

وی درباره فعالیت های تعمیراتی سال جاری این شرکت نیز گفت: تعمیر ۶۱ توربوکمپرسور، تعویض لوله در ۱۱۰۰ نقطه از خط سراسری اول در مناطق عملیاتی یک، ‌دو، ‌سه و ۹ انتقال گاز، ‌همچنین تعویض چهار هزار و ۵۰۰ متر لوله از خط دوم کنگان و پنج هزار و ۵۰۰ متر از خط لوله دوم سراسری در منطقه نورآباد، بخشی از فعالیت های تعمیراتی سال جاری بوده است.

به گفته الماسی، تعویض ۲۴۶ هزار مترمربع پوشش لوله، تغییر کلاس برخی خط لوله ۳۰ اینچ ورودی شهر تبریز و ۳۴ کیلومتر از خط لوله اول، بخش دیگری از فعالیت های امسال شرکت انتقال گاز است.

وی درباره برنامه های سال آینده شرکت انتقال گاز نیز گفت: تعمیر و تعویض پوشش ۷۱۵ کیلومترلوله، تعویض ۱۱۰ کیلومتر خط لوله در نقاط مختلف، تعمیر اساسی ۳۵ دستگاه توربین، ‌۱۲ دستگاه کمپرسور و تعمیر دوره ای ۲۲ دستگاه توربوکمپرسور از جمله فعالیت های سال آینده خواهد بود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×