اخبار نساجی

رییس مجمع واردات: استیضاح نعمت زاده درست نیست

 

رییس مجمع واردات: استیضاح نعمت زاده درست نیست

    رییس مجمع واردات با بیان اینکه، در حال حاضر و بویژه در شرایط تحریم، استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت کار درستی به نظر نمی رسد، گفت: نباید در این شرایط برای حل مشکلات فراروی بخش صنعت و تجارت انتظار معجزه داشت.
رییس مجمع واردات: استیضاح نعمت زاده درست نیست

محمد حسین برخوردار در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه، وزیر صنعت، معدن و تجارت، فردی کار آزموده، توانمند و شناخته شده ای است که باید به او فرصت داد، افزود: تصمیم سازان در حوزه صنعت و تجارت کشور باید نگاه دقیقی به چگونگی شکل گیری مشکلات و معضلات داشته باشند.

وی اضافه کرد: مشکلات موجود دارای عقبه و پیشینه هستند و یک شبه بوجود نیامده اند که حالا از وزیر توقع داشته باشیم که در مدت سه یا چهار ماه معجزه کند.

برخوردار تصریح کرد: ارزیابی نتایج حاصل از تغییر رویکردها و اصلاح ساختارها، به طور قطع به زمانی بیش از شش ماه نیاز دارد، خصوصا این که، ما با محدودیت های ناشی از شرایط تحریم مواجه هستیم و بسیاری از برنامه ریزی ها با مطالعات مضاعف انجام می گیرد و این به معنای کند شدن فرایند مشاهده نتایج است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و بازرگانی تهران افزود: سرعت تحولات جاری در محیط منطقه ای و بین الملل نسبت به سه مولفه ˈتغییرات تکنولوژی تولیدˈ، ˈتغییرات بازارهای هدفˈ و در نهایت ˈابزارهای نوین مالی و پولیˈ بسیار شتابان است و وابستگی چند سویه عملکردهای زیر مجموعه های تجارت و صنعت به بدنه اقتصادی کشور در این میان حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: اگر دغدغه پیشرفت در میان است، به طور قطع تجربیات درخشان و پیشینه اجرایی مناسب وزیر صنعت، معدن و تجارت می تواند امیدها را به عملکرد وی افزون تر کند.

برخوردار اضافه کرد: در حال حاضر مهم ترین دغدغه مسئولان باید حل مشکلات باشد، لذا با تعامل و همکاری متقابل می توان به نتایج بهتری در آینده رسید و شاهد رشد و شکوفایی صنعت و تجارت کشور بود.

رییس مجمع واردات در پایان گفت: امید است که با هماهنگی بیشتر وزیر صنعت، معدن و تجارت با مجلس و کمیسیون صنایع و معادن این مشکلات هر چه سریعتر رفع شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×