اخبار فرش ماشینی

افزایش ۹۲درصدی صادرات کالا از گمرگ سهلان آذربایجان‌شرقی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

آذربد،مدیرکل گمرک سهلان درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود:این مدت ۱۲ هزار و ۸۱۹ کامیون با ۲۵۹ هزار و ۴۸۳ تن کالا به ارزش ۲ میلیارد و ۱۷۲ میلیون و ۲۵۸ هزار و ۳۹۲ ریال از گمرک سهلان به سایر کشورها صادر شده است.

وی تصریح کرد:این میزان صادرات کالا به لحاظ ارزش ریالی ۳۸ درصد و به لحاظ ارزش دلاری ۳۳ درصد نسبت به سال ۸۸ افزایش داشته است.

آذربد درمورد عمده کالاهای صادراتی از گمرک سهلان در سال گذشته گفت:محصولات پتروشیمی،بیسکویت و انواع نان شیرینی،شکلات،کالاهای صنعتی،گازها،سیمان،پوست و انواع سالامبور،داروهای آماده، کشمش،مواد غذایی،لباس،لوازم و قطعات وسایط نقلیه،مصنوعات پلاستیکی و ملامین،کراست،نوشابه و آب معدنی،تری اتانول امین،پلی اتیلن،صنایع دستی،رب گوجه،سنگ ساختمانی،پارچه از الیاف مصنوعی،پروپیلن،کاشی و سرامیک،صنایع دستی، سنگ ساختمانی،آب میوه و کنستانتره،کفش و کیف،شیشه و آینه،عایق های حرارتی و رطوبتی،آلومینیوم ساخته شده،چینی،موکت،خمیر مایه،کنسرو،بخاری و چراغ گاز،خرمای تازه و خشک،کالاهای کشاورزی و فرش ماشینی از جمله کالاهایی هستند که از گمرک سهلان به سایر کشورها صادر شده اند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×