اخبار نساجی

حرکت بازار سرمایه در سال ۱۳۹۱

 

حرکت بازار سرمایه در سال 1391

مدیرعامل فرابورس سال ۱۳۹۱ را سال توسعه ابزارهای مالی دانست و گفت : بازار سرمایه در سال جدید به سمت تامین مالی حرکت خواهد کرد.

به گزارش بی باک به نقل از روز دوشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، ‘ مصطفی امید قائمی’ افزود: با توجه به آماده شدن زیر ساخت ها و آشنایی مفاهیم تامین مالی برای اهالی بازار سرمایه، سال ۱۳۹۱ می تواند سال خوبی برای حرکت و هدایت بازار به سمت تامین مالی باشد.

وی توسعه بازار ابزارهای نوین مالی را از مهمترین فعالیت های سال ۱۳۹۰ فرابورس عنوان کرد.

به گفته ی این مقام مسئول، ابزارهای نوین مالی سال گذشته به خوبی در بازار شناخته و مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفتند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی با تاکید بر توسعه بازار ابزارهای نوین مالی، افزود: ایجاد بازار پایه و پذیرش شرکت های جدید نیز از دیگر دستاوردهای مهم سال ۱۳۹۰ بود.

امید قائمی گفت: تا امروز بیش از ۶۰ شرکت در بازار پایه فرابورس درج شده اند و هم اکنون معاملات این شرکت ها در این بازر در حال معامله است.

وی با اشاره به پذیرش شرکت های جدید در سال ۹۰ افزود: با ورود شرکت های جدید، حجم بازار فرابورس افزایش قابل توجهی یافت.

امید قائمی با اشاره به افزایش حجم معاملات بازار اوراق مشارکت افزود: حجم سپرده های جذب شده در اوراق مشارکت حاضر در فرابورس به مرحله ای رسید که از حجم سپره های یک بانک خصوصی کوچک فراتر رفت.

مدیر عامل فرابورس درخصوص برنامه های سال جدید این بازار ،مهمترین برنامه را توسعه بازار پایه و راه اندازی ابزارهای مالی جدید عنوان کرد و افزود:بازار سرمایه در سال جدید به سمت تامین مالی حرکت خواهد کرد.

وی معتقد است با توجه به جا افتادن مفاهیم تامین مالی در بازار سرمایه و آماده شدن زیرساخت ها، سال جدید زمان اجرا و حرکت بازار به سمت تامین مالی است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×