اخبار فرش ماشینی

تسهیلات مشاغل خانگی خوشه‌ای و در قالب تعاونی‌ ارائه شود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی تولید کنندگان فرش دستباف با اشاره به ارائه تسهیلات به صاحبان مشاغل خانگی گفت: تسهیلات مشاغل خانگی باید به صورت خوشه ای انجام شود.

عبدالله بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه در حال حاضر تمامی تسهیلات اشتغال به صورت تک اشتغال ارائه می شود گفت: اگر تسهیلات به صورت خوشه ای پرداخت شود نتیجه بهتری را به همراه دارد.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد بستر سازی و ایجاد شبکه‌های لازم برای مشاغل خانگی پشتیبان منجر به ماندگی و پایداری مشاغل است افزود: اینکه تسهیلات مشاغل خانگی به صورت خوشه ای ارائه شود می‌تواند موجب کاهش دغدغه های افرادی باشد که در این زمینه فعالیت می‌کنند.

بهرامی بیان کرد: اگرتسهیلات به فرد حقیقی و حقوقی داده شود فرد با خرید ابزار اولیه و در اختیار قرار دادن این مواد در اختیار شاغلین شغل‌های خانگی، محصول را تولید و به بازار عرضه می کند و این موجب پایداری مشاغل خانگی می شود.

مدیر عامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی تولید کنندگان فرش دستباف بهترین شکل تسهیلات خوشه ای را تعاونی‌ها دانست و افزود: در بخش تولید اتحادیه سراسری تعاونی فرش دستباف ۳ هزار و ۱۴۰ تعاونی در سراسر کشور مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد: همچنین جمعیتی بالغ بر ۴۵۹ هزار نفر عضو رسمی بافنده در کشور وجود دارد بنابر این اگر تسهیلات به صورت خوشه ای پرداخت شود مشاغل خانگی رشد چشمگیری خواهد داشت.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی تولید کنندگان فرش دستباف با اشاره به ارائه تسهیلات به صاحبان مشاغل خانگی گفت: تسهیلات مشاغل خانگی باید به صورت خوشه ای انجام شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×