اخبار نساجی

توسعه فعالیت‌های بانکی در گرو نوآوری‌ها

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

بانک‌ها با استفاده از روش‌های جدید عقود بانکی مختلف و ابزارهای جدید تامین مالی برای رفع نیازهای خاص و مختلف و میـ‌وانند از جایگاه بهتری در نظام بانکی کشور برخوردار شوند.

محمدعلی دهقان، کارشناس اقتصادی، با بیان این که بانکداری تجاری در ایران نسبت به گذشته و با ورود بانک‌های خصوصی از رشد مناسبی برخوردار شده است، گفت: سیستم بانکی کشور از نظر کمی نسبت به گذشته رشد خوبی داشته‌اند بطوریکه شاهد ورود فناوری‌های جدید توسعه بانکداری الکترونیکی و غیره نسبت به گذشته هستیم.

دهقان با بیان اینکه بانکی می‌تواند در عرصه فعالیت خود عمل کند که بتواند محصولی مطابق با سلایق مشتریان ارائه دهد، تصریح کرد: در حال حاضر بانک‌های شکور در بخش توسعه بانکداری الکترونیک و فناوری‌های جدید از رشد مناسبی برخوردار بوده‌اند، اما در مورد افراد متخصص و کارآمد و ارائه محصولات جدید چندان نتوانسته‌اند از رشد مناسب برخوردار باشند که باید با تغییر رویه به این سمت حرکت کرد.

دهقان یکی از دلایل این خلاء‌ها را نبود فضای رقابتی در بانکداری تجاری کشور دانست خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم بانک‌های خارجی را وارد کشور کنیم و بانک‌های داخلی در یک فضای رقابتی به فعالیت بپردازند، می‌توانیم شرایطی را به وجود بیاوریم که سیستم بانکی کشور هم از نواوری‌های جدید عقب نماند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×