اخبار نساجی

سندیکای برق نتوانست وکالت طلبکاران خرد را بگیرد

وزیر نیرو با انتقاد از برخی ادعاهای سندیکای صنعت برق گفت: از این سندیکا خواستیم به نمایندگی از پیمانکاران خرد یکی از نیروگاههای مدرن وزارت نیرو را در اختیار بگیرد که نتوانست وکالت طلبکاران را در این خصوص بگیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس ،مجید نامجو تصریح کرد: توصیه می شود سندیکای صنعت برق به جای کوبیدن بر طبل بدهی های وزارت نیرو جایگاه خود را پیدا کند تا همه بتوانند به او اعتماد کنند.

وی ادامه داد:اینکه سندیکای صنعت برق مشکلات وزارتخانه اعم از بدهی به پیمانکاران را مدام در رسانه ها مطرح کند مشکلی را حل نمی کند بلکه باید به نحوی عمل کند تا جایگاهش را به عنوان نماینده صنعت برق کشور پیدا کند.

سندیکای برق نتوانست وکالت طلبکاران را بگیرد

وی به پاد خاطرنشان کرد: ما از سندیکا خواستیم تا به نمایندگی از پیمانکاران خرد یکی از نیروگاههای مدرن وزارت نیرو را در اختیار بگیرد و از درآمد آن یا از تبدیل اموال و دارایی های آن بدهی پیمانکاران را پرداخت کند که متاسفانه نتوانست وکالت طلبکاران را در این خصوص بگیرد.

وزیر نیرو اظهار داشت: بهتر است سندیکا اولین کاری که انجام می دهد جایگاه خود را به نحوی پیدا کند تا همه به عنوان نماینده صنعت برق کشور به او اعتماد کنند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×