اخبار نساجی

سه عامل مؤثر در افت ۷۰۰۰۰تومانی قیمت سکه در بازار آتی

 

سه عامل مؤثر در افت 70000تومانی قیمت سکه در بازار آتی

بازار آتی سکه متأثر از برخی خبرها امروز بیش از ۷۰ هزار تومان در هر قرارداد با کاهش همراه بود.

به گزارش زلال نیوز، بازار آتی سکه پس از رشدی که در هفته گذشته به دلیل باز شدن موقعیت‌های خرید تجربه کرد، دیروز در نخستین روز کاری هفته، با افت ۷۰ تا ۷۳ هزار تومانی در هر قرارداد روبه‌رو شد.

بر اساس این گزارش، مهدی ابریشمی معامله‌گر سکه آتی در خصوص دلایل افت قیمت‌ها اظهار داشت: شروع تحویل سکه‌های پیش فروش ۸ ماهه و دو شایعه شروع مجدد پیش فروش سکه از آذر ماه و فروش دلار با حجم بالا در بازار، عواملی است که موجب افت قیمت ها شده است.

وی ادامه داد: با توجه به دلایلی که ذکر شد به نظر می‌رسد سکه یک دوره استراحت را سپری می‌کند. همچنین با توجه به آمار مثبت اقتصادی که در آمریکا وجود دارد به نظر می‌رسد اونس  با روند نزولی روبه‌رو شود به گونه‌ای که از نظر تکنیکال خط مقاومت ۱۶۹۰ دلاری را بشکند و تا ۱۶۶۸ دلار افت ‌کند ولی پس از انتخابات ریاست جمهوری امریکا افزایش خواهد یافت.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

بر اساس اطلاعات موجود و سه عامل مؤثری که ذکر شد، قیمت سکه امروز نزولی است و به نظر می‌رسد این روند تا مدتی ادامه داشته باشد زیرا پس از تحویل سکه‌ها پیش فروش ۸ ماهه که حدود۱۰ روز طول می‌کشد، تحویل سکه های ۹ ماه شروع می‌شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×