اخبار نساجی

شادترین کشورهای جهان را بشناسید

پول‌نیوز: آخرین نظرسنجی موسسه «گالوپ» درباره شادترین مردم جهان منتشر شد؛ این نظرسنجی در ۱۲۴ کشور جهان انجام شده است.

بر اساس بررسی موسسه “گالوپ” که در مقیاس بین صفر تا ۱۰ انجام شده است، مردم کشورهای مختلف جهان درباره شرایط فعلی زندگی و کیفیت آن طی پنج سال آینده نظر خود را اعلام کرده‌اند. افرادی که به شرایط فعلی خود امتیاز ۷ به بالا و برای کیفیت زندگی در آینده امتیاز ۸ به بالا داده‌اند، به عنوان کسانی که از رفاه برخوردارند، در نظر گرفته شده‌اند که به معنای دیدگاه مثبت آن‌ها نسبت به شرایط فعلی و آینده زندگی‌شان است.

این افراد مشکلات مربوط به سلامتی، استرس و ناراحتی را کمتر و در مقابل شادی، احترام و لذت را بیشتر در زندگی خود تجربه کرده‌اند.

این نظرسنجی در ۱۲۴ کشور جهان صورت گرفته که کشورهای قرارگرفته در صدر این فهرست به شرح زیراند: بر اساس نظرسنجی گالوپ، ۵۷ درصد از مردم برزیل نسبت به میزان رفاه و شرایط زندگی خود دیدگاه مثبتی دارند. ۵۸ درصد از مردم کاستاریکا نیز چنین دیدگاهی دارند.

بر اساس نظرسنجی گالوپ، ۵۸ درصد از مردم اتریش هم نسبت به میزان رفاه و شرایط زندگی خود دیدگاه مثبتی دارند. ۵۹ درصد از مردم در آمریکا و در پاناما هم ۶۱ درصد از مردم نسبت به میزان رفاه و شرایط زندگی خود دارای دیدگاه مثبت هستند. ۶۲ درصد از ایرلندی‌ها نسبت به میزان رفاه و شرایط زندگی خود دیدگاه مثبتی دارند.

بر اساس این نظرسنجی، ۶۲ درصد از مردم هلند هم دارای نگاه مثبت نسبت به میزان رفاه و شرایط زندگی خود هستند. در نیوزیلند هم ۶۳ درصد از مردم از میزان رفاه و شرایط زندگی خود راضی هستند. ۶۴ درصد از مردم ونزوئلا نیز در این حوزه دیدگاه مثبتی دارند. در میان فنلاندی‌ها هم ۶۴ درصد از مردم از این مثبت‌اندیشی برخوردارند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

بر اساس این نظرسنجی ۶۵ درصد از مردم استرالیا نسبت به میزان رفاه و شرایط زندگی خود دیدگاه خوبی دارند. اما در کانادا ۶۹ درصد از مردم از میزان رفاه و شرایط زندگی خود راضی‌اند. ۶۹ درصد از مردم سوئد و ۷۲ درصد مردم دانمارک هم نسبت به میزان رفاه و شرایط زندگی خود دیدگاه مثبتی دارند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×