اخبار نساجی

شرکت بنای سبک قدس رضوی؛کارفرمای برتر حامی گارگر

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

قدس انلاین:شرکت کارخانجات بنای سبک قدس رضوی در سال جهاد اقتصادی‌، به عنوان کارفرمای حامی کارگر برگزیده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، به سبب کسب این موفقیت از سوی شرکت کارخانجات بنای سبک وایسته به آستان قدس رضوی، لوح تقدیر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مدیرعامل شرکت بنای سبک قدس رضوی اهداء شده است.
در بخشی از این لوح تقدیر آمده است:

تحقق شعار«نیروی انسانی سالم، محور توسعه پایدار» مرهون مدیریتی کارآمد، تلاشی خستگی ناپذیر، مستمر و عدالت‌محور است.
بی‌تردید در کنار عوامل مذکور توجه به منابع انسانی و رعایت قوانین و مقررات مربوط به حوزه کار و کارگر از اهمیت خاصی برخوردار است که به واژه مدیریت معنای دقیقی می‌بخشد.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر خود فرض می‌داند از نقش کارآفرینانی که در گسترش بیمه‌های اجتماعی، آرامش خاطر کارگران و پویایی اقتصاد کشور، مشارکتی قانونمند با مسئولان حوزه تامین اجتماعی داشته و موجبات شکوفایی صنعت و توازن درآمد ناخالص ملی بویژه در سال جهاد اقتصادی را فراهم می‌آورند، تشکر نماید.

از این رو، این لوح تقدیر به پاس تدابیر ارزشمند آن شرکت در هدایت مجموعه تحت پوشش و مشارکت جدی در پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان کارفرمای حامی کارگر در سال ۹۰ تقدیم می‌شود.

شرکت کارخانجات بنای سبک وابسته به آستان قدس رضوی، تولید کننده بتن سبک است که در سه شهر تهران، مشهد و بیرجند در حال فعالیت می‌باشد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×