اخبار نساجی

سایت وزارت کشور انگلیس در کنترل هکرها

 

اعضای گروه هکری ناشناس ضمن مختل کردن فعالیت وب سایت وزارت کشور انگلستان آن را هک کردند.

به گزارش بی باک به نقل از فارس به نقل از بی بی سی، این هکرها می گویند این اقدام را در اعتراض به سیاست های دولت انگلیس انجام داده اند. آنها یک هفته قبل وعده داده بودند که این وب سایت را حتما هک می کنند و دولت هم اعلام کرد اقدامات لازم را برای جلوگیری از این امر انجام می دهد، اما به موفقیت نرسید.

این وب سایت روز شنبه ساعت ۹ شب به موقت محلی غیرقابل دسترس شد و بر اساس پیامی که در آن نمایش داده شد، حجم بالای ترافیک علت مختل شدن آن بود. در نهایت بعد از گذشت ۵ ساعت این وب سایت به حالت اولیه بازگشت.

در پیام هایی که اعضای گروه هکری ناشناس در توییتر منتشر کرده اند، قوانین سفت و سخت نظارتی بر اینترنت و کنترل شدید عملکرد شهروندان در فضای مجازی و همین طور استرداد چند هکر انگلیسی به این کشور از جمله عوامل این اقدام اعتراضی و هک عنوان شده است.

هکرهای ناشناس شب گذشته به وب سایت ۱۰ Downing Street که مربوط به نخست وزیر برتانیاست هم حمله کردند، اما در نهایت نتوانستند آن را از دسترس خارج کنند و تنها سرعت دسترسی به آن کاهش یافت.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مقامات امنیتی انگلیس می گویند در تلاش هستند هر چه سریعتر عوامل این حملات را شناسایی کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×