اخبار نساجی

مبارزه با قاجاق به طور جدی در دستور کار قرارگیرد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

اگر امروز معتقدیم قرار گرفتن در سنگر تولید نوعی جهاد مقدس است پس بایدبه طور جد مبارزه با پدیده شوم قاچاق را نیز در دستور کار خود قرار دهیم.

ایلنا: وزیر دادگستری گفت: متاسفانه در پشت پرده دست‌هایی وجود دارد که نمی‌خواهد اجازه دهد تولید داخلی ما در مسیری موفق حرکت کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بختیاری در همایش سراسری بررسی روند اجرایی مصوبات دولت در عرصه مبارزه قاچاق کالا و ارز به فرآیند اصلاح قانون مبارزه با قاچاق اشاره کرد و افزود: با اهتمام دولت بر اصلاح قانون قدیمی مبارزه با قاچاق لوایح مورد نظر در کمیسیون‌های مربوطه دولت نهایی شد و پس از تصویب آن در هیات دولت به مجلس رفت. پس از آن مجلس نیز با قید یک فوریتی آن را به تصویب رساند.

وی به تصویب قانون جدید امور گمرکی نیز اشاره کرد و افزود: خوشبختانه قانون جدید امور گمرکی نیز در سال جاری تصویب و ابلاغ شد که این قانون به نوبه خود نقش مهمی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز به همراه خواهد داشت.

وزیر دادگستری با تاکید بر ضربه‌های سنگینی که از محل قاچاق در بدنه تولید کشور زده می‌شود عنوان کرد: اگر امروز معتقدیم قرار گرفتن در سنگر تولید نوعی جهاد مقدس است پس بایدبه طور جد مبارزه با پدیده شوم قاچاق را نیز در دستور کار خود قرار دهیم.

به گفته وی، لطمه دیدن تولید داخلی از محل قاچاق تبعات منفی گسترده‌ای در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی به همراه خواهد داشت.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

بختیاری با اذعان بر اینکه هیچ ابهامی در مبارزه قاطع با قاچاق کالا وجود ندارد خاطرنشان ساخت: امروز باید به عملکرد دستگاه‌های مختلف در حوزه مبارزه با قاچاق نمره داد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×