اخبار نساجی

حاصل جلسه ویژه با ۵ عضو کابینه؛پرداخت جوایز صادراتی تا پایان سال ۹۴ منتفی شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

اسدالله عسگراولادی درباره جلسه ویژه صادرکنندگان با ۵ عضو کابینه با بیان اینکه دولت هیچ منابعی را برای پرداخت جوایز صادراتی در سال ۹۳ در اختیار ندارد، گفت:در بودجه سال ۹۴ هم هیچ منابعی برای پرداخت جوایز صادارتی پیش بینی نشده است.

اسدالله عسگراولادی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در رابطه با جلسه عصر دیروز صادرکنندگان با وزرای اقتصاد، صنعت و امور خارجه، رئیس کل بانک مرکزی و معاون اول رئیس جمهور با اعلام اینکه این جلسه بیشتر هم اندیشی صادرکنندگان با مسئولین بود، اظهار داشت: در بودجه سال ۹۴ هیچ منابعی برای پرداخت جوایز صادارتی پیش بینی نشده است به همین منظور در این جلسه پیشنهادات خود را برای جوایز صادراتی برای سال ۹۵ اعلام کردیم.

وی با بیان اینکه برخلاف وعده مسئولین در پرداخت جوایز صادراتی در سال ۹۳ باید بگویم دولت هیچ منابعی را برای پرداخت این جوایز در اختیار ندارد، افزود: البته در کنار این موضوع صادرکنندگان برای انتقال پول خود نیز با مشکلاتی همراه هستند که قرار شد بانک مرکزی ۴ بانک خود را که مشمول تحریم های بین المللی نیستند، به صادرکنندگان برای انتقال پول معرفی کند.

این عضو اتاق بازرگانی ایران با تأکید بر اینکه به اعتقاد من احتمال انتقال پول از بانک های ایرانی مستقر در اروپا برای صادرکنندگان وجود ندارد، تصریح کرد: هنوز بانک مرکزی نام این بانک ها را اعلام نکرده و باید ببینیم صادرکنندگان با چه شرایطی می توانند از این بانک ها برای انتقال منابع خود استفاده کنند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

عسگراولادی اضافه کرد: در خصوص معوقات هم مواردی مطرح شد و در نهایت قرار شد یک کمیته ویژه برای بررسی تخصصی این امر تشکیل شود.

وی با تأکید بر اینکه عمده صادرکنندگان خواستار مدیریت نرخ ارز توسط دولت بودند، گفت: نمایندگان دولت هم در این جلسه از تلاش خود برای تثبیت نرخ ارز سخن گفتند که در آینده نزدیک امکان پذیر خواهد شد.

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×