اخبار نساجی

حماسه اقتصادی با پشتیبانی مناسب از واحدهای تولیدی محقق می شود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

نماینده شورای اصناف کشور دراستان تهران،شهرستان شهر قدس گفت: حماسه اقتصادی با پشتیبانی مناسب از واحدهای تولیدی صنفی و صنعتی محقق می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اصناف کشور”حسین جناقچی” افزود: در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، باید رسیدگی به واحدهای تولیدی شتاب بیشتری بگیرد تا شاهد رشد و توسعه فعالیت های این واحدها باشیم.

وی با تاکید بر لزوم ساماندهی فعالیت وانت بارها و دستفروشان اظهار کرد: شهرداری قدس باید اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهد چرا که  فعالیت دستفروشان واحدهای صنفی را با مشکل مواجه کرده است.

جناقچی اصلی ترین مشکلات واحدهای صنفی را ساماندهی صنوف بدون پروانه ، ارائه ندادن پایان کار از سوی شهرداری و بحث بهداشت عنوان کرد.

وی با بیان اینکه شهرقدس قطب تولید ماشین های سنگ شکن ، ماشین آلات بسته بندی ، موادغذایی ، واحدهای تولیدی قطعات و معادن شن و ماسه است، افزود: خوشبختانه در این شهرستان پتانسیل های فراوانی برای تولید اشتغال وجود دارد و این زمینه حمایت های مسئولان را درجهت توسعه و پیشرفت بیشترمی طلبد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

جناقچی همچنین در خصوص مطالبات اصناف از رئیس جمهور جدید گفت: در سالهای گذشته در خصوص مشکلات اصناف صحبتهای زیادی شده است که به نتیجه نرسیده است و از مهمترین دغدغه های اصناف تشکیل بانک اصناف،بیمه اصناف و کاهش مالیات اصناف می باشد که باید در این دوره به آن توجه بیشتری شود.

نماینده شورای اصناف کشور در تهران با اشاره به نزدیک بودن روز اصناف از برگزاری مراسم تجلیل از اصناف نمونه این شهرستان به مناسبت این روز خبرداد.

جناقچی تعداد واحدهای صنفی فعال در شهرقدس را  ۸ هزار واحد برشمرد و تصریح کرد: ۲ هزار واحد نیزبدون در دست اقدام است که مشکلات شهرداری و بهداشت روند صدور پروانه کسب را با مشکل مواجه کرده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×