اخبار نساجی

عابد: شرکت سهامی فرش خرداد ماه از طریق فرابورس واگذار می‌شود

 

عابد: شرکت سهامی فرش خرداد ماه از طریق فرابورس واگذار می‌شود

 

مدیرعامل شرکت سهامی فرش ایران در خصوص آخرین وضعیت واگذاری این شرکت اعلام کرد: طبق مصوبه هیات عالی واگذاری در اسفند ماه سال گذشته، شرکت سهامی فرش از طریق فرابورس واگذار می‌شود.

محمدرضا عابد با بیان این مطلب به ایلنا گفت: براین اساس طبق مذاکرات صورت گرفته مقرر شد سهام این شرکت در خرداد ماه امسال از طریق بازار فرابورس عرضه و واگذار شود.

وی در ادامه به برآورد قراردادهای این شرکت در سال جاری اشاره کرد و افزود: پیش بینی می‌شود میزان تولید شرکت سهامی فرش در سال جاری به بالغ بر ۲۰ هزار متر مربع به ارزش حدودی ۱۰ میلیارد تومان برسد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

عابد در خصوص پیش بینی فروش این شرکت نیز گفت: براین اساس طبق برآوردهای صورت گرفته، میزان فروش سال جاری این شرکت به حدود ۱۷ میلیارد تومان در قالب صادرات و فروش داخل می‌رسد. سال گذشته ارزش کل فروش این شرکت نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان بود که از این میزان ۴۰ درصد مربوط به صادرات و ۶۰ درصد نیز متعلق به فروش داخلی بود.

وی از انعقاد نخستین قرارداد خارجی این شرکت برای تولید فرش در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: در فروردین ماه امسال نخستین قرارداد شرکت با کشور آلمان به ارزش ۲۷۰ هزار دلار برای تولید ۹۰۰ متر مربع فرش منعقد شد.

مدیرعامل شرکت سهامی فرش ایران همچنین از حضور این شرکت در چندین مناقصه کشورهای عربی خبر داد و گفت: در حوزه کشورهای عربی مشکلاتی برای نقل و انتقال پول به دلیل تحریم‌ها وجود دارد که امیدواریم این موانع برطرف شود. کشورهای عربی از پتانسیل خوبی برای صادرات و صادرات مجدد برخوردارند.

 

دریافت فرم اشتراک مجله

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×