اخبار نساجی

عرضه کالاهای اساسی در طرح ضیافت

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی با اشاره به برگزاری طرح ضیافت به مناسبت ماه مبارک رمضان و تامین مایحتاج مورد نیاز مردم در قالب نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا و فروش‌های فوق‌العاده، گفت: ۹ قلم کالای اساسی با تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصدی عرضه خواهند شد.

قاسم‌علی حسنی در گفتگو با مهر از برپایی طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان خبرداد و گرفت: در این طرح، برنج، ‌روغن، گوشت، مرغ، تن‌ماهی، خرما، پنیر، قند و چای که از جمله پرتقاضاترین کالاهای مورد نیاز مردم در این ماه هستند، به صورت مستقیم عرضه خواهد شد.

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی افزود: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته با وزارت صنعت، معدن و تجارت شرایط به گونه‌ای فراهم شده تا کالاهای مذکور با ۱۰ درصد تخفیف در اختیار مردم قرار گیرد.

وی تصریح کرد: طرح ضیافت از ۱۰ تا ۱۵ روز پیش از آغاز ماه مبارک رمضان آغاز به کار خواهد کرد و در قالب نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا یا فروش فوق‌العاده، مایحتاج مورد نیاز مردم را تامین خواهد کرد.

به گفته حسنی، هم اکنون برنامه‌ریزی‌ها برای تامین کالاهای مورد نیاز مردم در حال انجام است و با تامین‌کنندگان و عمده‌فروشان مذاکراتی صورت گرفته است تا بتوان کالاهای اساسی و پرمصرف خانوارها را با کمترین واسطه عرضه کرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×