اخبار نساجی

فراهم شدن بستر حضور سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی

 

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: در صدد فراهم کردن و تسهیل شرایط برای حضور سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی هستیم و بسترها برای حضور سرمایه‌گذاران آماده می‌شود.

ایرج موفق با بیان اینکه در تلاش جهت ایجاد شهرک‌های صنعتی و زیرساخت‌های لازم در این زمینه برای سرمایه‌گذاران هستیم، تصریح کرد: وظیفه ما ایجاد زیرساخت‌ها برای سرمایه‌گذاران است که در این راستا ستاد سرمایه‌گذاری استان، کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری و همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت باید بتوانند سرمایه‌گذاران را جذب کنند.

وی درباره توسعه صنایع کوچک نیز یادآور شد: تعدادی از واحدهای کوچک دچار مشکلاتی در زمینه‌های تکنولوژی تأمین نقدینگی مواد اولیه ماشین‌آلات خود هستند که در حال حاضر به دنبال برطرف کردن این مشکلات هستیم.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: این سازمان دارای امکاناتی است که به شرکت‌های استانی تفویض کرده است تا شرکت‌های استانی هم بتوانند خدمات را در اختیار واحدهای صنعتی قرار دهند.

موفق، تأکید کرد: خدمات شرکت‌های استانی استفاده از کمک‌های فنی و اعتباری طرح کمک به نوسازی و تجدید ساختار صنایع و استفاده از یارانه‌های آموزشی برای آموزش تخصصی پرسنل صنایع و نیز استفاده از یارانه‌هایی است که بتوانند از تورهای صنعتی استفاده کرده و کالاهای خود را معرفی کنند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×