مد و پوشاک

معرفی ۱۰۰ مدل مانتو در نمایشگاه ملی پوشاک

این نمایشگاه از ۲۸ آبان تا ۲ آذر در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود

سرپرست کارگروه ساماندهی مد و لباس از رونمایی بیش از یکصد مدل مانتوی جدید در نخستین نمایشگاه ملی مد و مانتو خبر داد که از ۲۸ آبان تا ۲ آذر در فرهنگسرای نیاوران در شمال تهران برگزار می شود.
عیسی کشاورز دیروز در جمع خبرنگاران افزود: تاکنون بیش از یکهزار طرح به دبیرخانه این نمایشگاه ارسال شده است و طراحان فرصت دارند تا ۱۹ آبان مانتوهای خود را به جشنواره ارسال کنند.
کشاورز با بیان این که معیوب بودن چرخه مد و لباس مورد تاکید تمامی صاحب نظران این عرصه است، گفت: طراحان ما بدون توجه به نیاز مخاطب و تولیدکننده طراحی می کنند و تولیدکنندگان ما نیز ارتباطی با توزیع کنندگان ندارند در صورتی که برای داشتن مدی ایرانی ـ اسلامی طراحان باید نیاز مخاطب را بشناسند و تولید و توزیع کنندگان ما نیز مشتری محور باشند.
وی ابراز امیدواری کرد با برگزاری این گونه نمایشگاه ها سلیقه مخاطب به حوزه های مرتبط نزدیک شود.
سرپرست کارگروه ساماندهی مد و لباس با بیان این که در نمایشگاه مد و مانتو از طراحان برتر کشور دعوت شده است تا آخرین طرح های خود را در این نمایشگاه عرضه کنند، افزود: تاکنون بیش از یکهزار اثر به دبیرخانه رسیده است که ۱۰۰ تا ۲۰۰ اثر آن رونمایی می شود. اما اگر محدودیت های دکور و نوع طراحی نمایشگاه اجازه دهد، تمامی ۲۰۰ مانتوی برتر را معرفی خواهیم کرد.
کشاورز با اشاره به این که بزرگ ترین اشکال نمایشگاه سال گذشته نیاوران غیرکاربردی بودن آن بود، گفت: تلاش شده است تمامی آثار رونمایی شده در نمایشگاه مد و مانتوی امسال کاربرد تجاری داشته باشد و مخاطبان بتوانند در مکان های مختلف از آن استفاده کنند.
به گفته کشاورز، تمامی آثار برتری که فرصت عرضه در نمایشگاه را پیدا نکرده اند در کاتالوگی به مخاطبان معرفی می شوند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×