اخبار نساجی

فعالیت های بازرگانی در پایانه مرزی مهران متوقف می‌شود

 

 

فرماندار مهران گفت: همزمان با آغاز تعطیلات رسمی کشور عراق به مناسبت عید سعید قربان فعالیت های اقتصادی و بازرگانی این کشور در پایانه مرزی مهران در استان ایلام از روز پنج شنبه (چهارم آبان) به مدت پنج روز متوقف می‌شود.

ˈعباس نصراللهیˈ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس اعلام مسوولان ذی ربط در گمرگ عراق، فعالیت اقتصادی و بازرگانی این کشور در بازارچه مرزی مهران به مناسبت عید سعید قربان تا دوشنبه هفته آینده (هشتم آبان) تعطیل خواهد بود.

فرماندار مهران تاکید کرد: این محدودیت تنها مربوط به بخش بازرگانی و اقتصادی بازارچه مرزی مهران است و هیچ ارتباطی به حوزه مسافربری این پایانه ندارد.

نصراللهی افزود: رفت و آمد زائران عتبات عالیات و شهرهای مذهبی عراق و ایران همچنان در این روزها ادامه خواهد داشت و تنها فعالیت های تجاری در پایانه بین‌المللی مهران در مدت یاد شده به طور موقت تعطیل است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی گفت: بازرگانان دو کشور می‌توانند از سه شنبه هفته آینده پس از بازگشایی مرز تجاری مهران و ˈزرباتیه عراقˈ بار دیگر فعالیت‌های اقتصادی خود را ادامه دهند.

پایانه مرزی بازرگانی و مسافری بین ‌المللی مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب باختری شهر ایلام قرار دارد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×