اخبار نساجی

افزایش قیمت خودرو در سطح عرضه است نه تولید

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

افزایش قیمت خودرو در سطح عرضه است نه تولید

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با اعلام خبر آغاز به کار گشت برخورد با گران فروشان خودرو عنوان کرد: خودروسازان افزایش قیمتی نداشته اند و اگر هم افزایش قیمتی باشد، در سطح عرضه و در مبادلات بین فردی است.

محمدحسین نکویی مهر در گفت وگو با خبرنگار بازرگانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد فاصله قیمت های انواع خودرو در بازار با قیمت های مصوب و اعلام شده توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: روز دوشنبه هفته جاری با خودروسازان جلسه ای داشتیم و آن ها اعلام کردند که همه خودروسازان افزایش قیمتی نداشتند و آن ها هم خودشان متعهد هستند که برای رفاه حال مصرف کننده بدون هماهنگی، هیچ فعالیتی مبنی بر افزایش قیمت نداشته باشند.

وی ادامه داد: اگر افزایش قیمتی هست، در سطح عرضه و بازار و در خرید و فروش فردی ممکن است باشد و غیر از آن، خلاف قانون است.

نکویی مهر در ادامه در مورد بازرسی های سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اظهار کرد: وقتی خود مردم با هم معامله می کنند ممکن است بحث متفاوت باشد اما مواردی که فروش به صورت نمایندگی انجام می شود، اگر افزایش قیمتی باشد آن خلاف قانون است. به همین دلیل طرح ویژه ای را برای این کار تعریف کردیم و چند روزی است که با متخلفان برخورد می کنیم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی در پاسخ به این که آیا با خودروسازان برخورد شده است؟ اظهار کرد: بررسی هایی که ما کردیم نشان داد خودروسازان تغییرات قیمتی نداشتند و اگر هم کسی بدون هماهنگی افزایش قیمتی داشته، با آن برخورد می شود که البته خودشان متعهد شده اند این اتفاق نیفتد.

نکویی مهر تصریح کرد: اگر در سطح عرضه هم افزایش قیمتی باشد با اغلب نمایندگان هماهنگ کرده ایم که در گشت مشترک با آن ها، با گران فروشان برخورد کنیم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×