اخبار نساجی

گرانی‌ها به دلیل برخی خیانت‌های داخلی است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

فرمانده قرارگاه عمار گفت: بخشی از گرانی‌ها به دلیل خیانت‌های داخلی برخی‌ها بود که شناسایی و برخورد شد.

همایش تولید ملی و تفکر بسیجی از سوی سپاه پاسداران در مجتمع غدیر اداره ارشاد اسلامی این شهرستان با حضور مسئولان ، روحانیون، پاسداران و بسیجیان برگزار گرشد.

حجت‌الاسلام مهدی طائب فرمانده قرارگاه عمار کشور در سخنانی با ابراز خرسندی از حضور در جمع منتظران امام زمان(عج) و سربازان ولی امر مسلمین جهان بیان داشت: شرایط زمانی حساسی را در حال سپری کردن هستیم و مهم‌ترین مسئله امروز که باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشیم بیداری اسلامی شکل گرفته در دنیاست.

فرمانده قرارگاه عملیاتی عمار تصریح کرد: بیداری اسلامی امروز دنیا در حقیقت صحنه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، نظامی و اقتصادی جهان را تغییر داده است و از این رو باید شرایط را به خوبی درک کنیم.

طائب با بیان اینکه خداوند را شکرگزاریم به خاطر داشتن رهبری آگاه و فرزانه که همواره در همه امور قبل از حوادث حرکت می‌کند، خاطرنشان کرد: معظم له در حقیقت برگزیده از سوی خدا برای هدایت جامعه اسلامی است و باید به فرامین ایشان همواره گوش فرا دهیم.

وی افزود: در ابتدای سال جاری که رهبر معظم انقلاب فراخوان تولید ملی را مطرح کردند در واقع آینده‌نگری آن بزرگوار را درباره آینده اقتصادی دنیا با تاثیرپذیری از بیداری اسلامی نشان داد و باید با عمق‌نگری که رهبر فرزانه انقلاب داشته و به کشور القاء کرد با تفکر بیشتری جایگاه خود را در جهان تغییر دهیم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

* هیچ یک از درگیری‌ها را ما ایجاد نکردیم

فرمانده قرارگاه عمار با اشاره به اینکه از ولادت جمهوری اسلامی تاکنون که ۳۳ سال از آن گذشته است هیچ‌گاه روز بدون درگیری در کشور نداشتیم، تصریح کرد: در خرداد و تیرماه سال ۵۸ با آتش زدن خرمن‌های گندم به دلیل اینکه آن زمان ۹۰ درصد گندم ما از آمریکا وارد می‌شد و سپس با ترورهای افراد تاثیرگذار جامعه که تاکنون ما ۱۶ هزار نفر ترور شده در کشور داریم، همچنین تحمیل جنگ با همه قوا زیر ۸ سال و تحریم‌های علنی و ایجاد جنگ‌های روانی در کشور از جمله این درگیری‌ها در کشور بود.

وی ادامه داد: امروز نیز با ایجاد مذاکرات ۱+۵ این موضوع را ثابت می کنند که ما همچنان درگیر هستیم، در حالی که هیچ یک از این درگیری‌ها را ما ایجاد نکردیم بلکه دیگران برایمان ایجاد کردند.

طائب خاطرنشان کرد: ما در کدام کشور دست به ترور زدیم، بر کدام کشور جنگ تحمیل کردیم، راه کدام کشتی را بستیم و هزاران از این دست را ما در هیچ کشوری ایجاد نکردیم بلکه همیشه دیگران برای براندازی نظام الهی ما ایجاد کردند.

* در مذاکرات ۱+۵، مشکل هسته‌ای بودن ایران نیست بلکه هستی ایران است

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه با اشاره به مذاکرات ۱+۵ بیان داشت: یکی نیست به این کشورها بگوید که به شما چه ربطی دارد که ایران می‌خواهد به انرژی هسته‌ای دست یابد و آیا غیر از این است که بر اساس قوانین بین المللی هر کشوری درباره مسائل داخلی خودش استقلال دارد و حال ایران می‌خواهد غنی سازی اورانیوم را در کشور خودش انجام دهد.

فرمانده قرارگاه عمار افزود: در مذاکرات ۱+۵ ، مشکل هسته‌ای بودن ایران نیست بلکه هستی ایران است یعنی آنها نمی‌خواهند که ایرانی وجود داشته باشد و در واقع مخالف جمهوری اسلامی هستند و خیلی از سیاست‌مداران کشورهای مستبد در جاهای مختلف این موضوع را علنی اعلام کردند که ریشه ایرانی‌ها را باید سوزاند.

* برخی‌ها خواهان مذاکره و رابطه ما با آمریکا هستند

وی با اشاره به اینکه رهبری بارها فرمودند که ما اهل مذاکره هستیم ولی آقایان برای ما تعیین تکلیف نکنند، تصریح کرد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری ما راه خودمان را می‌رویم و از حقوق خودمان در همه جا دفاع می‌کنیم.

طائب با اشاره به قطع رابطه ایران و آمریکا از گذشته بیان داشت: برخی‌ها خواهان مذاکره و رابطه ما با آمریکا هستند و سوال این است که آیا ما رابطه خود را در گذشته با آمریکا قطع کرده‌ایم یا از سوی آنها بوده است.

وی ادمه داد : رابطه از سوی آنها پس از تسخیر لانه جاسوسی در تهران با اعلام کارتر رئیس جمهور وقت آمریکا یک طرفه قطع شد و چه زیبا امام راحل در آن زمان فرمودند که رابطه ما با آمریکا مثل رابطه گرگ و میش است و اگر آمریکایی‌ها خواهان رابطه با ایران بودند، چرا ۶ میلیارد دلار سرمایه ایران درباره خرید سلاح از آنها و ۳ میلیارد دلار اموال دولتی شاه در آن زمان را بلوکه کردند و به ما پس نمی‌دهند.

* تفکر مبارزه با استکبار، امام راحل به کشور القاء کردند

فرمانده قرارگاه عمار با بیان اینکه همه این درگیری‌ها را طی این ۳۳ سال انقلاب برای ما ایجاد کردند، تصریح کرد: امروز سفره این درگیری ۳۳ ساله ایجاد شده برای دنیا پهن شده است و ۳۳ سال صبوری به خرج دادیم و تحمل کردیم و امروز شاهد درگیری کشورهای دیگر دنیا همچون مصر، لیبی، عربستان، امریکا و کشورهای اروپایی هستیم.

طائب با اشاره به اینکه تفکر مبارزه با استکبار توسط ملت را با وجود نابرابری قدرت، امام راحل به کشور القاء کردند، خاطرنشان کرد: جنگ ما و مقاومت مردم ما درس خوبی را به کشورهای دیگر آموخت که نتیجه آن بیداری اسلامی بوده است که بسیاری از ستمگران دنیا را نابود کرد.

* اروپا عین لباس به آمریکا آویزان است

وی با بیان اینکه فتنه‌انگیزی‌های آمریکا و دیگر کشورهای همسو باعث تضعیف خودشان شد، تصریح کرد: آمریکا با تحریم کشورها امروز به جایی رسیده است که اوباما رئیس جمهور این کشور لایحه بودجه را به کنگره می‌برد بر این مبنا که با همه فشارهایی که تحمل کردیم و صرفه‌جویی‌های صورت گرفته، ۱۴ هزار میلیارد دلار درآمد کسب کردیم در حالی که ۱۸ هزار میلیارد دلار خرج داریم و این درصورتی است که ۱۶ هزار میلیارد دلار نیز بدهی برای کشور مانده است.

طائب ادامه داد: اروپا نیز که عین لباس به آمریکا آویزان است، اقتصادی وابسته و متاثر از آمریکا دارد و بحران‌های اقتصادی کشورهای اروپایی را نیز هر روز می‌شنویم.

* همه کشورهایی که از پوسته فرعون‌ها خارج می‌شوند به سراغ ایران خواهند آمد

وی با اشاره به ارتباط خوب کشورهای انقلاب شده با ایران بیان داشت: امروز ارتباط بسیار مناسب عراق با ما و هم اکنون نوبت مصر شده است و همه کشورهایی که از پوسته فرعون‌ها خارج می‌شوند به سراغ ایران خواهند آمد و جایگاه ایران امروز این گونه است.

فرمانده قرارگاه عمار با بیان اینکه امام راحل فرمودند:« که امیدواریم پرچم این کشور و نظام به دست صاحب اصلی ان یعنی امام زمان(عج) برسد»، ابراز داشت : در حضور ارتش وهابی در عربستان و مستکبران عالم، این ظهور شدنی نیست و باید همانگونه که شاه را از کشور بیرون کردید، به کشورهای دیگر نیز کمک کنیم تا این اتفاق صورت بگیرد تا زمینه ظهور حضرت حجت (عج) فراهم آید.

* بخشی از گرانی‌ها به دلیل خیانت‌های داخلی برخی‌ها بود

طائب در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره گرانی‌های اخیر بیان داشت: بخشی از گرانی‌ها به دلیل خیانت‌های داخلی برخی‌ها بود که شناسایی و برخورد شد و بخش دیگری نیز از جانب همین تحریم‌ها و فشارهای خارجی است و این تحریم‌ها، دنیا را در آستانه هرج و مرج و ویرانی اقتصادی قرار داده است که البته امتحان مناسبی برای کشورمان بود که بنا به فرمایش اخیر مقام معظم رهبری این کارها کشور را واکسینه کرد.

وی ادامه داد: البته باید هوشیار باشیم که رهبر فرزانه انقلاب پس از فتنه سال ۸۸ خبر از فتنه بزرگ‌تری در دنیا داد که همین ایجاد هرج و مرج اقتصادی بوده است و تاکیدات معظم له در ابتدای سال و تعیین شعار سال به عنوان تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید به عنوان چراغ راه برای همگان باشد و اگر این کار به خوبی انجام شود دنیای جدیدی شکل می‌گیرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×