اخبار نساجی

کشف محموله ۶.۵ میلیارد ریالی پارچه قاچاق

 

کشف محموله 6.5 میلیارد ریالی پارچه قاچاق

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف دو محموله کالای قاچاق به ارزش بیش از شش میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ منصوری در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید سلامی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون ولوو مشکوک شده و در بازرسی از آن ۳۳۴ طاقه پارچه خارجی که فاقد هر گونه مدارک گمرکی بود را کشف و ضبط کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه مقصد این کامیون تهران بود، ارزش پارچه‌های مکشوفه را سه و نیم میلیارد ریال اعلام کرد.

منصوری همچنین از کشف یک محموله دیگر پارچه قاچاق در ایستگاه شهید سلامی خبر داد و افزود: یک دستگاه کامیون که به سمت تهران در حال حرکت بود، ظن ماموران ایستگاه بازرسی را برانگیخت که پس از صدور دستور توقف و بازرسی از کامیون ۳۰۶ طاقه پارچه قاچاق از این کامیون کشف و ضبط شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی هویت راننده را «الف» و ارزش کالای کشف شده را سه میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: راننده هر دو کامیون در تحقیقات مدعی شدند که این پارچه‌ها متعلق به فردی به نام «ن» است.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه تحقیقات ماموران برای شناسایی و دستگیری صاحب اصلی کالاهای قاچاق ادامه دارد، خاطرنشان کرد: خودروها توقیف و متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا اعزام شدند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×