اخبار نساجی

بلاتکلیفی تسویه بدهی ارزی ۵۲۰۰ شرکت واحد تولیدی/ عدم پرداخت تسهیلات بانکی به بدهکاران

 

 

رئیس زاده گفت: رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری اتاق تهران گفت: جلسه شورای پول و اعتبار برای چهارمین هفته پیاپی تشکیل نشده و وضعیت نرخ تسویه تسهیلات ارزی معوق همچنان در یک بام و دو هواست.

به گزارش فارس محمدمهدی رئیس‌زاده در پاسخ به خبرنگار فارسدر خصوص وضعیت تعیین نرخ تسویه تسهیلات ارزی معوق تولیدکنندگان و صادرکنندگان در شورای پول و اعتبار گفت: سه‌شنبه هفته آینده برای چهارمین هفته پیاپی این جلسه تشکیل نشد چرا که گفته می‌شود تعداد اعضای شرکت‌کننده به حد نصاب نرسیده است. وی تصریح کرد: هم‌اکنون ۵۲۰۰ شرکت و واحد تولیدی که در سال ۹۰ تسهیلات ارزی دریافت کرده‌اند به دلیل مابه‌التفاوت نرخ ارز بلاتکلیف‌اند و امکان دریافت تسهیلات جدید برای سرمایه در گردش خود را ندارند. به گزارش فارس، طی یک ماه اخیر شورای پول و اعتبار رقمی را برای تسویه حساب تسهیلات ارزی معوق مصوب کرد که با ورود نعمت‌زاده وزیر صنعت و اعتراض به این تصمیم قرار شد دوباره جلسه تشکیل و تصمیم جدید گرفته شود اما با گذشت ۴ هفته این جلسه هنوز تشکیل نشده و تکلیف تسهیلات ارزی معوق همچنان در هاله‌ای از ابهام است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×