اخبار نساجیگالری ویدئو

نقش مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در مدیریت منابع آب و تأثیر آن بر صنعت نساجی (ویدیو)

خانم سمیه اکبری هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر

این کنفرانس به همت کارخانه جهان اروم ایاز برگزار شده است. این کارخانه به دلیل برگزاری این رویداد و توجه به مسئولیت اجتماعی، نقشی مهم در ارتقاء این مقوله ایفا کرده است. مسئولیت اجتماعی روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می‌کند و امیدواریم دولت‌مردان ما نیز به این مقوله توجه بیشتری داشته باشند.

حضور شرکت‌های خصوصی در مسئولیت‌های اجتماعی پدیده جدیدی نیست، اما در حوزه نساجی جا دارد که شرکت‌ها و کارخانه‌های بیشتری در این زمینه فعالیت کنند. شرکت عیاز بی‌اغراق یکی از پیشگامان این حوزه است و در برگزاری این کنفرانس که شاید به‌طور مستقیم به صنعت نساجی مربوط نباشد، اما موضوع آب مقوله‌ای است که نمی‌توان آن را از هیچ صنعتی جدا کرد.

این کنفرانس تنها یک نمونه از فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی است، و حمایت‌های دیگری نیز نیاز است. به عنوان مثال، ژورنال تک پلیمر که یکی از نشریات انجمن علوم و فناوری نساجی است، با پشتیبانی مالی به فعالیت‌های خود ادامه خواهد داد.

امیدوارم که کارخانه‌های دیگر و صنعت نساجی ما با مفهوم مسئولیت اجتماعی بیشتر آشنا شده و به فعالیت در این زمینه بپردازند. این کار نه تنها به مسئولیت اجتماعی کمک می‌کند بلکه می‌تواند به پیشرفت مالی و سودآوری نیز منجر شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×