اخبار نساجی

یک میلیون پورت پرسرعت توسط شرکت مخابرات واگذار می شود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران از واگذاری یک میلیون پورت پرسرعت توسط این شرکت خبر داد.

ناصر یوسف زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در خرم آباد با اشاره به فعالیتهای چشمگیر دفاتر پست بانک در سراسر کشور، اظهار داشت: ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار شماره حساب روستاییان که در دفاتر پست بانک حساب بازکرده اند نشان دهنده استفاده بهینه از خدمات این دفاتر است.

وی با اشاره به دریافت بیش از ۱۰۰ میلیون قبض از روستائیان توسط دفاتر “آی سی تی” روستایی در طول چند سال اخیر، بیان داشت: این امر باعث کاهش رفت و آمدها به شهر و مراجعه ساکنین روستاها برای پرداخت قبوض شده است.

عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران ادامه داد: این در حالیست که در این مدت همچنن ۹۰ میلیون مرسوله توسط دفاتر “آی سی تی” روستایی از روستا به شهر و از شهر به روستا انتقال داده شده است.

یوسف پور به برنامه های این شرکت برای آینده دفاتر “آی سی تی” روستایی اشاره کرد و گفت: در آینده امکان ارائه آموزشهای الکترونیک، گردشگری الکترونیک و سلامت الکترونیک در دفاتر پست بانک وجود خواهد داشت.

وی به توسعه این دفاتر نیز اشاره کرد و بیان داشت: برنامه ریزی شده است که در قالب برنامه پنجم توسعه طی سالجاری ۶ هزار دفتر “آی سی تی” روستایی در کشور تاسیس شود که این امر در راستای بالا بردن خدماتی است که در محیط روستایی می توان ارائه داد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران همچنین به برنامه های این شرکت برای توسعه امکانات دیتا در کشور اشاره کرد و بیان داشت: در شرکت مخابرات توسعه امکانات دیتا در برنامه پنجم توسعه در اولویت کاری قرار دارد و یکی از سرفصل های مهم در نظر گرفته شده است.

یوسف پور همچنین به برنامه های شرکت مخابرات برای واگذاری پورت های پرسرعت در سالجاری اشاره کرد و گفت: در این راستا به دنبال برداشتن قدم های خوبی هستیم که واگذاری یک میلیون پورت پرسرعت اینترنت به مردم در سال ۹۰ یکی از این برنامه ها است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×