اخبار نساجی

پرداخت اینترنتی قبوض جریمه

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

پرداخت اینترنتی قبوض جریمه

رییس مرکز اجراییات پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: مالکان خودروها می توانند برگه های جریمه ای که از طریق پی دی ای، دوربین و صورت وضعیت صادر شده که دارای شناسه قبض پرداخت می باشد را از طریق سایت اینترنتی بانک ملی و یا خودپرداز پرداخت کنند.
جام جم: سرهنگ مرتضی دهقان درباره ریز صورت عدم خلافی از طریق اینترنت با اشاره به مشکلات امنیتی از این طریق، گفت: درصدد هستیم پس از رفع مشکلات امنیتی، ریز صورت عدم خلافی را از طریق اینترنت فعال کنیم.

وی، با اشاره به ارسال قبوض جریمه از طریق پیامک، افزود: شهروندان می توانند VIN خودرو خود را که ترکیبی از عدد و حروف است و در قسمت چپ کارت خودرو به صورت عمودی نوشته شده از طریق سامانه پیامک ۳۰۰۰۵۱۵۱ ارسال کنند که پس از چند دقیقه مبلغ خلاقی به فرد مزبور ارسال می گردد.

رییس مرکز اجراییات پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا درباره پرداخت قبوض جریمه از طریق اینترنت، اظهارداشت: مالکان خودروها می توانند برگه های جریمه ای که از طریق پی دی ای، دوربین و صورت وضعیت صادر شده که دارای شناسه قبض پرداخت می باشد را از طریق سایت اینترنتی بانک ملی و یا خودپرداز (ATM) پرداخت کنند.

سرهنگ دهقان خاطرنشان کرد: اما قبوض جریمه تسلیمی و الصاقی به صورت حضوری پرداخت می شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×