اخبار نساجی

نایب رییس اتاق بازرگانی ایران: دولت نباید تصمیماتی بگیرد که بازار ارز مجددا به هم ریخته شود

 

نایب رییس اتاق بازرگانی ایران: دولت نباید تصمیماتی بگیرد که بازار ارز مجددا به هم ریخته شود

اعتقاد دولت فعلی بر این است که بالا بودن نرخ ارز و ترقی آن لطمه‌ای به اقتصاد کشور وارد نمی‌کند.

علاء میرمحمد صادقی، نایب رییس اتاق بازرگانی ایران در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تصمیم دولت مبنی بر تعیین نرخ ۳۲۰۰ تومان برای نرخ ارز در بودجه سال آینده گفت:‌ تصمیم‌های دولت بر نرخ ارز بازار آزاد بی تاثیر نیست و به نظر من برای تصمیم گیری درباره چنین موضوعاتی باید دقت بیشتری به خرج داد.

وی ادامه داد: دولت باید توجه کند که نباید تصمیماتی را بگیرد که مجددا بازار ارز به هم ریخته شود.

صادقی با بیان این‌که نرخ ارز در حال حاضر در بازار روی ۳۰۰۰ تومان ثابت شده است، گفت:‌ اگر تغییری در این زمینه حاصل شود مشکل ساز می‌شود اما این موضوع نیاز به کارشناسی بیشتر دارد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نایب رییس اتاق بازرگانی ایران در پاسخ به این سوال که فکر می کنید چرا دولت برای بودجه سال آینده می‌خواهد دلار ۳۲۰۰ تومان را تعیین کند تصریح کرد: اعتقاد دولت فعلی بر این است که ترقی نرخ ارز لطمه‌ای به اقتصاد مملکت وارد نمی‌کند. با توجه به این‌که علاوه بر این بالا بودن نرخ ارز باعث افزایش صادرات نیز می شود.

وی با تاکید بر این‌که اعتقاد دولت برای بالا بردن نرخ ارز در راستای تقویت صادرات نگرش مثبتی است، خاطرنشان کرد: اما از سوی دیگر دولت باید برای وضعیت واردات و ساماندهی آن نیز تصمیماتی را اتخاذ کند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×